تست موشک دست ساز جوانان روستایی در حضور فرمانده نیروی هوافضا

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: این کارهایی که امروز بصورت نمادین دیدیم کار بزرگی بود که یک موشک دست ساز از ارتفاع بالا بصورت دقیق هدف فرضی را منهدم کرد، این برای بنده و مسئولان درسهایی دارد.
کد خبر: ۴۵۸۶۳
تاریخ انتشار:۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ - 07 August 2017
به گزارش روزپلاس، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، طی سخنانی در جمع مردم روستای کیاسر از توابع بهشهر مازندران، پس از تست نمادین موشک دست ساز جوانان این روستا، اظهار داشت: این کارهایی که امروز بصورت نمادین دیدیم کار بزرگی بود که یک موشک دست ساز از ارتفاع بالا بصورت دقیق هدف فرضی را منهدم کرد، این برای بنده و مسئولان درسهایی دارد، اینها درس ایستادگی و استقامت و عزم و اراده را می‌دهد.

حاجی زاده افزود: در کنار این کار عظیم و بسیار با ارزش، مردم این روستا از مسایل کلان سیاسی و اجتماعی و مسایل مقابله با نظام سلطه غفلت نداشته و کاملا احاطه دارند.

وی تصریح کرد: در این روستا با این مسافت دور از شهر، زمانی که اولین شهید را وارد این منطقه کردند، راه وجود نداشت و پیکر آن شهیدبروی دستان مردم وارد روستا شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: تصورنکنید پیام شما از محدوده این روستا خارج نمی شود، پیام شما امروز کل کشور را تحت اثر قرار می‌دهد.

حاجی زاده گفت: این برکت خون شهداست که روستایی با 350 نفر جمعیت در یادواره شهدا هر ساله میزبان شش تا هفت هزار نفر هستند، شماها دستیاران واقعی رهبری هستید.

وی خاطرنشان کرد: شاید خیلی مسئولان از نظر فیزیکی یه رهبری نزدیک باشند اما دلهایشان از رهبری دور باشد اما شما با فاصله بسیار زیاد، به رهبری بسیار نزدیک هستید، ممکن است که شما رهبری را ندیده باشید ولی کارهای ارزشمند شما مطالبه اصلی رهبری است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز نظام سلطه در برابر کشور ما صف آرایی کرده است، گفت: انها با جنگ، ناامنی، جنگ اقتصادی و فرهنگی دنبال این هستند که نظام ما را تضعیف و براندازی کنند.

حاجی زاده افزود: اقدام به تحریم و ناامنی و معضلات فرهنگی هرکدام یک پازلی است که قرار است نقشه دشمن را کامل کند.

وی تصریح کرد: سوالی که مطرح بود این بود که ایا نسل سوم انقلاب پای کار هستند؟ دیدیم که با حضور در صفوف مدافعین حرم، حتی از نسل اول انقلاب هم پای کارتر هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: ما در هر جایی که هستیم جوانان دو مطالبه اصلی از ما دارند اول حضور در جبهه سوریه و عراق و دوم دیدار با رهبری.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: عملیات اصلی دشمن امروز در فضای مجازی است. دشمن امروز می تواند با استفاده از بستر سهل و راحت فضای مجازی براحتی دروغ و خواسته خود را به مخاطب دیکته کند.

وی گفت: امروز همانگونه که از مرزهای زمینی و هوایی حراست می کنیم، باید به فکر حملات دشمن در فضای رسانه ای باشیم و این با اگاه سازی امکان پذیر است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه دشمن امروز در فکر این است که نسخه لیبی را برای کشور ما عملی کند، افزود: آنها اول لیبی را خلع سلاح کردند و بعد با یک حمله کشورشان را به این روز انداختند.

حاجی زاده تاکید کرد: اینکه سابقا یکی از مسئولان گقته یود عصر موشک و نظامی گری به پایان رسیده و دوران گفتگو و تعامل است، در همین جهت و خواسته دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: انشا الله تمام حیله های دشمن کما فی السابق شکست می خورد و در اینده هم همینطور خواهد بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: امروز حمله دشمن به توان موشکی با تحریم و امثالهم، باعث شده تلاش ما در این مسیر مضاعف و چند برابر شود و یقینا خواب آشقته دشمن در این مورد تعبیر نخواهد شد.

حاجی زاده همچنین گفت: دیروز عصر وقتی خدمت رهبری بودیم، بنده را مامور کردند که سلام ایشان را به شما مردم کیاسر ابلاغ کنم.


فارس
سایر اخبار
بازگشت به ابتدای صفحه
ارسال به دوستان
ارسال نظر
روایت تصویری
نگاه دوم
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

واگذاری تراکتور با یک شرط عجیب/ قیمت تراکتور اعلام شد؟

به منظور افتتاح طرح مشترک سد قیزقلعه‌سی؛ سفر رئیس‌‌جمهور به تبریز/ بازدید مشترک روسای جمهور ایران و آذربایجان از سد قیز قلعه‌سی/ رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد/ علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم

هنوز وضعیت بالگرد مشخص نیست/ مه سنگین تلاش گروه‌های امدادی را با سختی روبرو کرده/ فارس: برخی افراد توانسته اند بعد از وقوع حادثه لحظاتی با آیت الله آل هاشم صحبت کنند/ وزیر کشور: گروه‌های امدادی هنوز به محل حادثه نرسیده‌اند؛ هوا نامناسب است و ممکن است رسیدن به محل حادثه زمان ببرد

افشاگری یک مقام صهیونیستی علیه نتانیاهو

بمباران منزل همسر مستندساز معروف ایرانی در لبنان + تصاویر

بن بست در مذاکرات تجاری چین و عربستان؛ در سایه فشار آمریکا

متقاضیان خودروهای برقی حتما بخوانند/ اعلام رسمی اسامی ۵ مدل خودرو برقی برای عرضه

زمان واریز حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته مشخص شد

وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله

۵ دلیل کاهش قیمت دلار؛ از مداخله بازارساز تا فشار فروش در بازار

آغاز فروش و پیش فروش ۲ محصول سایپا | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

افشاگری درباره پشت‌پرده سرکوب اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس گوش‌به‌فرمان ثروتمندان حامی رژیم صهیونیستی

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

آقای گل رسما به استقلال برگشت

دلار به 1402 برگشت

محاکمه معاون مدرسه به جرم قتل یک زن و دو مرد

رهبر انقلاب: یکی از وظایف بزرگمان این است که ائمه را به دنیا معرفی کنیم/ انعکاس معارف ائمه علیهم السلام با شیوه های درست به دنیا/ تشکیل حکومت، هدف بلند مدت تمامی ائمه

دستور مهم رئیسی درباره طلافروشان

ثبت نام برای فروش ۳ خودروی سایپا به تعویق افتاد | اطلاعیه‌ جدید سایپا

اصناف در سال چقدر مالیات می دهند؟/ سرانه مالیات پزشکان، قنادان، طلافروشان و رستوران ها و کافه دارها در ۳ سال گذشته

سفر پرحاشیه‌ پوتین به چین

آمریکا در استراتژی و تاکتیک جنگی خود، شهر‌ها و ساکنان غیرنظامی آن را در تیررس قرار می‌دهد

رییسی: بیش از ۳۰۰ واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است/ قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است

برای ریاست قالیباف بین اصولگران و مستقلین اجماع صورت می گیرد/ نظرات متفاوت نباید منجر به تفرقه و دودستگی شود

نه خیانتی در کار بود نه هیچ‌چیز دیگر، خسته شد صبر ما / رفاقت تا همیشه پابرجاست

خاندوزی: مشکلات طلافروشان با رعایت قانون برطرف می شود/ کلیه اصناف موظف به کنار گذاشتن روش‌های سنتی و سلیقه‌محور در حوزه مالیاتی هستند

رهبر انقلاب از سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند/ نباید فضای مجازی جای کتابخوانی را بگیرد/ کتاب باید همواره در سبد خرید و در مجموعه اوقات مردم جای خاص خود را داشته باشد

احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

انتشار تصاویر و جزئیات جدید از فوت نیکا شاکرمی برای اولین بار/ بی آبرویی بی‌بی‌سی در پی انتشار اسناد پرونده

جا زدن پل‌های شناور به جای سامانه پدافندی/ احمق و احمق‌تر! / دروغ شاخدار به روایت تصویر

قانون مالیات بر عایدی سرمایه تغییرات گسترده ای داشته و صرفا اصلاح ایرادات شورای نگهبان نبوده/ این قانون برای کسانی است که می‌خواهند قدرت خریدشان را حفظ کنند

ستاره استقلال مشاور املاک خانه شد!

کارت بانکی ۶ بانک حذف می‌شود

دلار به 1402 برگشت

روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل جایگزین «پنجشنبه» تعیین شد

شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟

الحوثی: رژیم صهیونیستی بیمارستان‌های غزه را به گور‌های دسته‌جمعی تبدیل کرده است

علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟

هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۲۳؛هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی

۲۴میلیارد دلار دولتی برای ۱۰۰وارد کننده عمده/ رانت ۴میلیارد دلاری مونتاژکاران خودرو چینی/ اختصاص ۷۰۰میلیون دلار به داریا همراه واردکننده تلفن همراه از چین/ بانک مرکزی تامین ارز را انجام داد، چرا قیمت ها ثابت نمی ماند؟ + لیست

مصوبه شورای حقوق و دستمزد باطل شد

نقد و سیاست
آخرین اخبار