اظهارات جنجالی دایی علیه نفت تهران و پرسپولیس

مربی تیم فوتبال نفت تهران نسبت به وضعیت این باشگاه و پرسپولیس اظهارات جنجالی را مطرح کرد.
کد خبر: ۳۵۳۸۳
تاریخ انتشار:۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸ - 02 May 2017
به گزارش روزپلاس علی دایی در گفت وگو با باشگاه خبرنگارن جوان ، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران پیش از دیدار با تراکتورسازی بیان کرد: پس از مشکلاتی که روز گذشته در برگزاری تمرین تیم نفت در ورزشگاه ساصد ایجاد شد و به همین دلیل نتوانستیم در این زمین تمرین کنیم، امروز این مشکل به صورت موقت حل شد و بازیکنان ما نخستین تمرین خود را برای دیدار با تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ انجام دادند.

دیدار تراکتورسازی و نفت تدارکاتی است

وی افزود: شاید این بازی از لحاظ جدولی برای نفت تهران اهمیت نداشته باشد اما برای تراکتورسازی اهمیت فوق العاده ای دارد و این تیم در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به سه امتیاز نیاز مبرمی دارد. از طرفی برای ما دیدار با تراکتور پیش از فینال جام حذفی، حکم یک بازی تدارکاتی را دارد. هرچند وضعیت عمومی نفت تهران به هیچ وجه خوب نیست اما برای پیروزی مقابل تراکتور، به تبریز می رویم.

نفهمیدیم مالک باشگاه نفت دنبال چه اهدافی بوده است

دایی درباره بی خیالی مالک باشگاه نفت نسبت به وضعیت این تیم بیان کرد: باشگاه نفت مسئولی ندارد که این مسئول بخواهد نسبت به سرنوشت تیم نگران باشد. باور کنید پس از گذشت یک فصل از حضور ما در نفت، هیچ یک از مدیران باشگاه را نمی شناسیم و نمی دانیم با چه افرادی طرف هستیم. مشخص نیست مالک باشگاه نفت از حضور در فوتبال دنبال چه اهدافی بوده است.

ندانم کاری و بی مسئولیتی آقایان زحمات ما را هدر داد

وی ادامه داد: دلم می سوزد که تمام زحمات بازیکنان و کادرفنی نفت به هدر رفت و درحالی که می توانستیم با تداوم روند خوب نتیجه گیری خود در نیم فصل نخست لیگ برتر، در دور برگشت این رقابت ها بین 3 تیم ابتدای جدول قرار بگیریم، ندانم کاری و بی مسئولیتی برخی افراد سبب شد تا بی انگیزه شویم و به قرار گرفتن در رتبه های میانی جدول لیگ برتر اکتفا کنیم.

پول آب معدنی و کرایه اتوبوس هم نداشتیم

مربی تیم فوتبال نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: مشکلات تیم ما در نیم فصل دوم بسیار بیشتر شد و حتی برای تامین آب معدنی و اتوبوس هم مشکل داشتیم. با این وجود برای دل خود و خانواده مان در ادامه رقابت های لیگ برتر شرکت کردیم.

نفت باید به جای ماشین سازی به لیگ دسته اول سقوط می کرد

وی افزود: با این وضعیت بحرانی، نفت تهران باید به جای ماشین سازی به لیگ دسته اول سقوط می کرد اما غیرت بازیکنان و کادرفنی سبب شد در جایگاه آبرومندانه ای قرار گیریم. شک نکنید در فینال جام حذفی هم با تمام توان به میدان می رویم و برای کسب جام قهرمانی این رقابت ها تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

نفت قهرمان جام حذفی شود، 1000 صاحب پیدا می کند

دایی درمورد اینکه احتمال دارد مسئولان باشگاه نفت پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی نقش ویژه ای را برای خود قائل شوند، تصریح کرد: تاکنون که مسئولی در این تیم ندیدیم اما شک نکنید با قهرمانی نفت در جام حذفی، این تیم هزار صاحب پیدا می کند و هرکس تلاش دارد تا نقش خود را در این امر پررنگ جلوه دهد.

نفت تهران باید در نیم فصل منحل می شد

وی درباره اینکه آیا علی دایی فصل آینده هم در تیم نفت تهران به فعالیت ادامه می دهد یا خیر، اظهار داشت: با مشکلات فعلی باشگاه نفت، این تیم باید در نیم فصل منحل می شد اما تعصب بازیکنان، کادرفنی، کادر پزشکی، تدارکات و در کل تمام اعضای تیم سبب شد نفت تهران همچنان سرپا بماند. البته شک نکنید این تیم در پایان فصل منحل می شود و طبیعی است که در چنین وضعیتی علی دایی هم در نفت نمی ماند.

بازیکنان پرسپولیس حق داشتند اعتصاب کنند

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درمورد حواشی اخیر قهرمان لیگ برتر و اعتصاب بازیکنان این تیم گفت: اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در زمان حضور ما در این تیم هم اتفاق افتاد. البته در آن زمان بازیکنان به دلیل اینکه تنها بین 30 تا 40 درصد قرارداد خود را دریافت کرده بودند، دست به اعتصاب زدند اما تا جاییکه من اطلاع دارم نفرات فعلی این تیم حدود 70 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند. با این وجود به شاگردان برانکو حق می دهم نگران مطالبات خود باشند و باشگاه وظیفه دارد به تعهدات خود نسبت به بازیکنان عمل کند.

فدراسیون فوتبال مقصر بحران مالی فوتبال ماست

دایی در پایان خاطرنشان کرد: عمل نکردن باشگاه ها به تعهدات خود در فوتبال ایران امری عادی است و باشگاه پرسپولیس هم از این امر مستثنی نیست. این باشگاه سالهاست که در کمیته انضباطی پرونده های مالی زیادی دارد. در کل تمام بازیکنان و مربیان فوتبال ما از تیم های فعلی و قبلی خود طلبکار هستند. در لیگ 16 تیمی که بازیکنان حدود 12 تیم آن به دلیل مشکلات مالی در طول فصل دست به اعتصاب می زنند طبیعی است کیفیت بازی ها پایین بیاید. البته در کنار باشگاه ها، فدراسیون فوتبال در این وضعیت بحرانی از همه بیش تر مقصر است چراکه بدون اخذ هیچ گونه تعهدی مجوز حضور تیم های بدهکار را در لیگ برتر صادر می کند.


سایر اخبار
بازگشت به ابتدای صفحه
ارسال به دوستان
ارسال نظر
روایت تصویری
نگاه دوم
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

شهادت حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور + زندگی‌نامه

امیرعبداللهیان مزدش را گرفت/ سه شنبه آخرین دیدار نمایندگان با وزیر بود/ از اقتدار دیپلماسی تا همدلی وزیر با پارلمان

شرایط سخت و پیچیده است/ دعا کنید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت»/ اعلام پنج روز عزای عمومی

نحوه انتخاب سرپرست وزارت امور خارجه

جلسه شورای معاونین وزارت خارجه به ریاست باقری

دلنوشته دختر شهید رکن‌آبادی برای امیرعبداللهیان/ شهادت به نامت می‌آید

بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر به تعویق افتاد

قیمت دلار دوباره ریخت/ نرخ جدید دلار در بازار را ببینید

با دستور مخبر؛ علی باقری مسئول کمیته روابط امور خارجه دولت شد

جای خالی آیت الله رئیسی/ قالیباف، محسنی اژه ای و مخبر، اعضای شورای موقت ریاست جمهوری /انتخابات ریاست جمهوری چه زمانی برگزار می‌شود؟

روایت خبرنگار روزپلاس از «خلق خوش» و «خستگی ناپذیری» امیرعبداللهیان/ شهادت برازنده‌ی این دیپلمات انقلابی است

با اعلام رسمی وزارت ورزش تمام مسابقات ورزشی ایران لغو شد

جلسه فوق‌العاده هیئت‌دولت برگزار شد/ زمان و مکان تشییع پیکر رئیس جمهور و هیئت همراه متعاقباً اعلام خواهد شد/ بیانیه هیات دولت: مسیر پر افتخار آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت ادامه دارد

محاکمه معاون مدرسه به جرم قتل یک زن و دو مرد

دستور مهم رئیسی درباره طلافروشان

اصناف در سال چقدر مالیات می دهند؟/ سرانه مالیات پزشکان، قنادان، طلافروشان و رستوران ها و کافه دارها در ۳ سال گذشته

ثبت نام برای فروش ۳ خودروی سایپا به تعویق افتاد | اطلاعیه‌ جدید سایپا

سفر پرحاشیه‌ پوتین به چین

رییسی: بیش از ۳۰۰ واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است/ قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است

آمریکا در استراتژی و تاکتیک جنگی خود، شهر‌ها و ساکنان غیرنظامی آن را در تیررس قرار می‌دهد

نه خیانتی در کار بود نه هیچ‌چیز دیگر، خسته شد صبر ما / رفاقت تا همیشه پابرجاست

واگذاری تراکتور با یک شرط عجیب/ قیمت تراکتور اعلام شد؟

خاندوزی: مشکلات طلافروشان با رعایت قانون برطرف می شود/ کلیه اصناف موظف به کنار گذاشتن روش‌های سنتی و سلیقه‌محور در حوزه مالیاتی هستند

برای ریاست قالیباف بین اصولگران و مستقلین اجماع صورت می گیرد/ نظرات متفاوت نباید منجر به تفرقه و دودستگی شود

تلاش برای وایرال شدن؛ این قسمت ژیلا/ برای مجردها خواستگار میفرستیم

قانون جدید‌ کنترل اجاره مسکن/ شوخی قانونی با زخم مستاجران!

خط و نشان سردار قاآنی برای آمریکا /در شب حمله سپاه به اسرائیل ۸ ناوگروه در دریای سیاه مستقر بود تا جلوی عملیات را بگیرد

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

انتشار تصاویر و جزئیات جدید از فوت نیکا شاکرمی برای اولین بار/ بی آبرویی بی‌بی‌سی در پی انتشار اسناد پرونده

قانون مالیات بر عایدی سرمایه تغییرات گسترده ای داشته و صرفا اصلاح ایرادات شورای نگهبان نبوده/ این قانون برای کسانی است که می‌خواهند قدرت خریدشان را حفظ کنند

ستاره استقلال مشاور املاک خانه شد!

شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟

کارت بانکی ۶ بانک حذف می‌شود

دلار به 1402 برگشت

روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل جایگزین «پنجشنبه» تعیین شد

الحوثی: رژیم صهیونیستی بیمارستان‌های غزه را به گور‌های دسته‌جمعی تبدیل کرده است

علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟

هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۲۳؛هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی

۲۴میلیارد دلار دولتی برای ۱۰۰وارد کننده عمده/ رانت ۴میلیارد دلاری مونتاژکاران خودرو چینی/ اختصاص ۷۰۰میلیون دلار به داریا همراه واردکننده تلفن همراه از چین/ بانک مرکزی تامین ارز را انجام داد، چرا قیمت ها ثابت نمی ماند؟ + لیست

مصوبه شورای حقوق و دستمزد باطل شد

دیوید تیلور رسماً استارت زد/عکس

نقد و سیاست