نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ

در صورت بروز هر گونه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در گوشی‌های سامسونگ می‌توان با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های تعمیرات موبایل سامسونگ این مشکل را به راحتی برطرف نمود و از خدمات آن‌ها استفاده کرد. این نمایندگی‌ها دارای شعبات متعددی در سراسر تهران و دیگر نقاط کشور هستند.
کد خبر: ۲۸۶۰۴۷
تاریخ انتشار:۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ - 10 September 2023
به گزارش روزپلاس، خراب شدن گوشی موبایل و تبلت یکی از مشکلاتی است که می‌تواند برای هر فردی رخ دهد و بسیار آزاد دهنده است. زیرا موجب به عقب افتادن بسیاری از کارهای ضروری و روزمره افراد می‌شود. اما جای نگرانی وجود ندارد و در صورت بروز هر گونه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در گوشی‌های سامسونگ می‌توان با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های تعمیرات موبایل سامسونگ این مشکل را به راحتی برطرف نمود و از خدمات آن‌ها استفاده کرد. این نمایندگی‌ها دارای شعبات متعددی در سراسر تهران و دیگر نقاط کشور هستند. اگر می‌خواهید در مورد نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
   
نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ


تعمیر گوشی سامسونگ در تهران

اگر از هر یک از مدل‌های گوشی سامسونگ مانند گلکسی اس، گلکسی A، نوت و ... استفاده می‌کنید و یکی از قطعات آن خراب شده و یا دچار ایرادات نرم افزاری شده است می‌توانید به راحتی و با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه آن را تعمیر کنید. تفاوتی ندارد که در کدام مناطق شمال، جنوب، شرق و یا غرب تهران سکونت دارید زیرا نمایندگی تعمیرات سامسونگ در نقاط مختلف کلان شهر تهران شعبات مختلفی دارد و می‌توانید به نزدیک ترین نمایندگی به محل زندگی خود برای رفع ایرادات گوشی همراه خود مراجعه نمایید تا پرسنل مجرب و حرفه‌ای این مراکز تعمیرات و عیب یابی موبایل را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. 

البته لازم است که اشاره کنیم برخی از قطعات گوشی‌های سامسونگ قابل تعمیر نیستند و نیاز به تعویض دارند. بعضی از قطعات دیگر نیز باید تعمیر شوند و نیازی به تعویض ندارند. قطعاتی مانند ال سی دی، تاچ، برد، دکمه‌های ولوم و دوربین نیازی به تعویض کامل ندارند. در صورتی که تاچ و ال سی دی گوشی شکسته باشند باید تعویض شوند ولی در صورتی که در اثر ضربه، حرارت و ... فلت تاچ پاره شده باشد می‌توان آن را تعمیر نمود. نیروهای متخصص نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ با بررسی دقیق گوشی به مشکلات آن پی می‌برد و سعی می‌کنند با کمترین هزینه به تعمیر و رفع مشکلات آن بپردازند. 
 
نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ


عیب یابی تخصصی گوشی سامسونگ

تیم نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در شرق تهران در واقع پس از عیب یابی دقیق و شناسایی قسمت‌های آسیب دیده موبایل با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات به ترمیم قطعات موبایل می‌پردازند. به این ترتیب تمامی قطعات معیوب را ترمیم می‌کنند و در صورت لزوم به تعویض آن‌ها با قطعات اورجینال می‌پردازند. همچنین مشکلات نرم افزاری گوشی‌های سامسونگ را نیز با بهره گیری از جدیدترین روش‌های روز دنیا برطرف می‌سازند تا بتوانند گوشی کاملا سالم و بدون عیب و نقص را به مشتری تحویل دهند. بنابراین با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی‌ها می‌توانید تعمیرات گوشی و تبلت‌های خود را به آن‌ها بسپارید. 

خدمات تعمیرات سخت افزاری در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در شرق تهران

در تمامی نمایندگی‌های تعمیرات موبایل سامسونگ انواع تعمیرات و سرویس‌هایی که به سخت افزار گوشی مربوط می‌شود ارائه می‌گردد. تعمیرات سخت افزار موبایل شامل خدمات بسیار گسترده‌ای می‌شود، اما از مهم‌ترین و رایج‌ترین خدمات سخت افزاری که در نمایندگی‌های سامسونگ ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود. 

تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ 
تعویض باتری 
تعمیر اسپیکر
تعمیر دوربین 
تعمیر یا تعویض هارد 
تعمیر یا تعویض سوکت شارژ 
تعمیر برد 
تعمیر گوشی آب خورده 
 

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ


انواع خدمات تعمیرات نرم افزاری در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در تهرانپارس

گاهی اوقات نرم افزار و سیستم عامل گوشی با مشکل مواجه می‌شود و با تعمیر قطعات فیزیکی دستگاه نمی‌توان مشکلات آن را برطرف نمود. ازاین‌رو به تعمیر قطعات نرم افزاری نیاز دارند و نمایندگی سامسونگ در تهرانپارس این خدمات را به خوبی ارائه می‌دهد. از جمله مشکلات نرم افزاری که با مراجعه به نمایندگی‌های سامسونگ قابل حل هستند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

عملکرد نامناسب سیستم عامل گوشی
فلش کردن گوشی به علت مشکلات نرم افزاری
حل مشکل گیر کردن گوشی بر روی لوگو
برطرف کردن مشکل هنگ کردن و ری استارت شدن گوشی
ریکاوری گوشی

پذیرش تعمیر موبایل سامسونگ در محل

از دیگر خدماتی که توسط نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ  ارائه می‌شود انجام تعمیرات موبایل سامسونگ در محل است. گاهی اوقات  افراد شرایط مراجعه حضوری به نمایندگی‌های سامسونگ برای تعمیر مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری را ندارند و در چنین شرایطی می‌توانند از امکان تعمیر موبایل در محل که توسط تمامی نمایندگی‌های سامسونگ ارائه می‌گردد استفاده کنند. 

در این سرویس کارشناسان مجرب مجموعه به آدرس مشتری اعزام می‌شوند و پس از بررسی و تحویل گوشی معیوب آن را به واحد تعمیرات انتقال می‌دهند. سپس در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بعد از برطرف نمودن تمامی مشکلات گوشی و انجام تعمیرات آن، گوشی را درب منزل به فرد تحویل می‌دهند. در واقع با انتخاب این سرویس دیگر نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی‌های سامسونگ نخواهید داشت و می‌توانید در کمترین زمان و با صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود به تعمیر گوشی موبایلتان بپردازید.
 
نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ


هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ در نمایندگی‌های سامسونگ

یکی از دغدغه‌های افراد هنگام مراجعه به نمایندگی سامسونگ در فلکه اول تهرانپارس و سایر شعبات برای تعمیر گوشی هزینه‌های تعمیرات است. هزینه تعمیرات گوشی‌های هوشمند بر اساس نوع و شدت خرابی تعیین شده و کاملا متغیر است. در صورتی هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ خیلی افزایش می‌یابد که یک یا چند قطعه شکسته و یا سوخته باشند و به تعویض نیاز پیدا کنند. در این صورت علاوه بر هزینه تعمیرات هزینه قطعه جدید نیز اضافه می‌شود. لازم است که اشاره کنیم قطعاتی مانند باتری و ال سی دی در مقایسه با سایر قطعات گران‌تر هستند و یافتن نمونه‌های اصل آن‌ها نیز کار دشواری است. 

تکنسین‌های مجرب و متخصص واحد تعمیرات نمایندگی موبایل سامسونگ با بررسی دقیق مشکلات گوشی موبایل نوع و شدت آسیب دیدگی قطعات سخت افزاری ویا نرم افزاری را تعیین می‌کنند و بر اساس آن هزینه تعمیرات را به مشتریان اطلاع می‌دهند. این کارشناسان همواره در تلاش‌اند بهترین خدمات تعمیر و عیب‌یابی گوشی را با کمترین هزینه ممکن ارائه دهند تا دارندگان گوشی‌های سامسونگ بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.
 
نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ


چرا تعمیرات گوشی سامسونگ را به نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ بسپاریم؟

نمایندگی موبایل سرویس به عنوان یکی از نمایندگی‌های رسمی و معتبر سامسونگ در ایران با بهره‌گیری از تیمی از نیروهای متخصص و با تجربه و استفاده بروز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و روش‌های تعمیرات محصولات سامسونگ با کیفیت‌ترین خدمات ممکن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم در صورت خرابی گوشی سامسونگ خود یا سایر محصولات سامسونگی که خریداری نموده اید برای تعمیرات آن حتما به یکی از شعبات نمایندگی سامسونگ مراجعه نمایید و با خیالی راحت تعمیرات وسایل و گوشی همراه خود را به آن‌ها بسپارید. 

بازگشت به ابتدای صفحه
ارسال به دوستان
ارسال نظر
روایت تصویری
نگاه دوم
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

سفر پرحاشیه‌ پوتین به چین

رییسی: بیش از ۳۰۰ واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است/ قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است

انتصاب رسمی یک ایرانی در AFC

خط و نشان سردار قاآنی برای آمریکا /در شب حمله سپاه به اسرائیل ۸ ناوگروه در دریای سیاه مستقر بود تا جلوی عملیات را بگیرد

شرایط فروش و پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک (اردیبهشت ۱۴۰۳)+ جدول

شهاب زاهدی ارزشمندترین بازیکن جی لیگ

قیمت مصوب لاستیک اعلام شد

نظر دیوان عدالت درباره افزایش حقوق بازنشستگان

تماس امیرعبداللهیان با همتای صربستانی خود سیاست قطعی ایران، حمایت از تحکیم ثبات و امنیت در بالکان است 

واکنش پوتین به سوءقصد علیه نخست‌وزیر اسلواکی

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه ریزشی شد

بهره‌مندی از خدمات بانکداری الکترونیکی در گوشی‌های آیفون با استفاده از اپلیکیشن‌های همراه بانک نسخه ios

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه ریزشی شد

ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم در یک نگاه؛ گرایش مستقلین و اصلاح‌طلبان به ابقای ریاست؟

دلار به 1402 برگشت

روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل جایگزین «پنجشنبه» تعیین شد

عملیات تخریبی «تکفیری»های فرهنگی علیه نرگس آبیار کارگردان پروژه‌های اقتباسی و خاص سوشون و بامداد خمار

شرایط استخدام معلمان بازنشسته اعلام شد

محاکمه معاون مدرسه به جرم قتل یک زن و دو مرد

دیوید تیلور رسماً استارت زد/عکس

پایانِ عمرِ «رای لیستی»/ رای دهندگان در‌ دور‌ دوم انتخابات هم به ترکیبی از چند لیست رای دادند/ کدام جناح پیروز انتخابات مجلس شد؟ + جزئیات نظرسنجی روزپلاس

همه دارندگان طلا، ارز، خودرو و مسکن مشمول مالیات شدند؟/ اعلام جزییات یک مصوبه مالیاتی

مدیرعامل سپاهان اصفهان معرفی شد + سوابق

وقتی آمریکا مدعی توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی می‌شود/ دروغگویی بایدن جنایت نتانیاهو

هدیه رونالدو به کاپیتان تیم زنان النصر + عکس

دستور مهم رئیسی درباره طلافروشان

چرا سریال حضرت معصومه(س)ساخته نمی‌شود؟

در آستانه آغاز فصل اجاره‌بها، وضعیت مستاجران چگونه است؟/ رکود مسکن، التهاب اجاره

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

انتشار تصاویر و جزئیات جدید از فوت نیکا شاکرمی برای اولین بار/ بی آبرویی بی‌بی‌سی در پی انتشار اسناد پرونده

واکنش صدر اعظم آلمان بر پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران

بررسی سرمایه گذاری های اخیر مهدی فضلی/ خیز گلرنگ برای حذف اسنپ، دیجی‌کالا و فیلیمو؟/ جنگ قدرت در اکوسیستم استارتاپی

جا زدن پل‌های شناور به جای سامانه پدافندی/ احمق و احمق‌تر! / دروغ شاخدار به روایت تصویر

قانون مالیات بر عایدی سرمایه تغییرات گسترده ای داشته و صرفا اصلاح ایرادات شورای نگهبان نبوده/ این قانون برای کسانی است که می‌خواهند قدرت خریدشان را حفظ کنند

ستاره استقلال مشاور املاک خانه شد!

کارت بانکی ۶ بانک حذف می‌شود

دلار به 1402 برگشت

روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل جایگزین «پنجشنبه» تعیین شد

الحوثی: رژیم صهیونیستی بیمارستان‌های غزه را به گور‌های دسته‌جمعی تبدیل کرده است

شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟

علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟

قابل توجه صیانتیون و حامیان محدودکردن پلتفرم های خارجی/ حمله و توهین به دفتر رهبر انقلاب، توسط تندروها در ایتا

نقد و سیاست