اعترافات وحشتناک قاتلی که طلافروش تهرانی را سلاخی کرد +عکس

مرد بنگاهدار که طلافروشی را به طرز فجیعی کشته است اعترافات تکاندهنده ای داشت.
کد خبر: ۲۵۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ - 05 February 2017
اعترافات وحشتناک قاتلی که طلافروش تهرانی را سلاخی کرد +عکس

به گزارش روز پلاس، ساعت 6 صبح  27 دیماه امسال ، از طریق  پلیس 110 کشف جسدی در داخل سطل زباله شهرداری ، به کلانتری 121 سلیمانیه اعلام شد ؛ با حضور مأموران   در خیابان مقداد – فلکه اول و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جسد متعلق به مردی 60 ساله است که هر دو پای وی از ناحیه ران پا قطع شده است.

برابر اظهارات عوامل شهرداری مشخص شد یکی از کارگران خدماتی شهرداری در حین تخلیه ی زباله متوجه جسد داخلِ سطل آشغال شده که به علت وحشت ، سطل زباله را وسط خیابان رها و نهایتا موضوع از طریق 110 به پلیس Police اطلاع داده شده است .
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس اگاهی تهران  قرار گرفت .

کارآگاهان جنایی پس از حضور در محل و انجام بررسی های اولیه اطلاع پیدا کردند که پرونده فقدانی متعلق به صاحب یک طلافروشی ( دقیقا واقع در محل کشف جسد ) نیز در 25 دیماه امسال تشکیل و پرونده به صورت جداگانه در اداره 11 پلیس آگاهی تهران در حال رسیدگی است ؛ بلافاصله مشخصات گمشده به نام صادق 60 ساله با مشخصات جسد کشف شده مورد بررسی قرار گرفته و کارآگاهان موفق به شناسایی دقیق هویت جسد شدند .

با شناسایی هویت جسد ، کارآگاهان به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند ؛ خانواده مقتول در اظهارات خود عنوان داشتند : " مقتول هر روز صبح ساعت 09:30 به مغازه اش می رفت و ساعت یک ظهر برای صرف نناهار به خانه می آمد ؛ روز 25 دیماه  طبق روال هر روز منتظر آمدن وی بودیم اما از او خبری نشد ؛ پاسخگوی تماس های مکرر ما نیز نشد ! حدودا ساعت 5 عصر به مغازه طلافروشی رفتیم که متوجه باز بودن در مغازه ، به هم ریختگی داخل مغازه و سرقت Stealing  همه طلاجات داخل گاوصندوق و ویترین مغازه شدیم " .

کارآگاهان جنایی با انجام تحقیقات میدانی از محل کشف جسد ، موفق به شناسایی یکی از کارگران خدمات شهرداری شدند که بنا بر اظهاراتش به همکاران خود ، در ساعات پایانی شبِ 26 دیماه به یکی از کسبه محل جهت بسته ی خون آلود به داخل سطل زباله کمک کرده بود .
با شناسایی این کارگر خدماتی ، بلافاصله تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت ، کارگر خدماتی مذکور در اظهاراتش عنوان داشت : "در حال نظافت خیابان بودم که صاحب بنگاه املاکی ... از من جهت انتقال یک بسته پیچیده شده با چادر خودرو به داخل سطل زباله درخواست کمک کرد ؛ پس از انتقال بسته به داخل سطل زباله ، متوجه ی خونی بودنش شدم . زمانیکه علت از صاحب بنگاهی جویا شدم ، وی عنوان داشت که مسأله مهمی نیست . بدون آنکه به موضوع اهمیتی بدهم ، به سراغ کارِ نظافت خیابان رفته و صاحب بنگاه املاک نیز پس از دادن مقداری انعام به بنده ، محل را ترک کرد " .

با توجه به اظهارات کارگر خدماتی ، کارآگاهان جنایی اقدام به شناسایی بنگاه املاک کرده وبا دستور قضایی از بازپرس پرونده که شخصا در محل جنایت Crime حضور داشت ، وارد بنگاه املاک شده و با آثار جنایت روبرو شدند . در بررسی محل جنایت ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مغازه ی بنگاه املاک مجهز به دوربین مداربسته است که بلافاصله تصاویر دوربین مداربسته ی مغازه مورد بررسی قرار گرفت .

در بررسی تصویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که قتل توسط صاحب بنگاه املاک به نام "هادی . چ"  40 ساله صورت گرفته و این شخص پس از ورود مقتول به داخل بنگاه ، به او حمله ور شده و اقدام به بستن وی  روی یک صندلی نموده و او را مورد آزار و اذیت بدنی قرار می دهد .

در ادامه تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پرونده  پس از سرقت طلاجات داخل مغازه طلافروشی مقتول ، مقادیری از طلاجات مسروقه را جهت فروش به یک طلافروشی در منطقه افسریه برده و با استفاده از فاکتورهای فروش متعلق به مغازه طلافروشی مقتول ، اقدام به فروش آنها به مبلغ 35 میلیون تومان کرده و در ادامه یک  خودروی پژو پرشیا سفید رنگ  خریداری کرده است .

دستگیری "هادی . چ" در شرایطی در دستور کار کارآگاهان جنایی  قرار داشت که "هادی . چ" بلافاصله پس از ارتکاب جنایت ، از محل سکونتش واقع در خیابان نیروی هوایی متواری شده بود ؛ در چنین شرایطی ، کارآگاهان اداره دهم آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد خودرو پژو پرشیا خریداری شده توسط "هادی . چ" در محدوده خیابان نامجو شده ، این محل را تحت مراقبت نامحسوس خود قرار داده و سرانجام در ساعت 10شب 16 بهمن ماه موفق به دستگیری وی شدند ؛ در همان لحظه دستگیری متهم و در بازرسی از صندوق عقب خودرو پژو پرشیا ، کارآگاهان موفق به کشف مقادیر دیگری از طلاجات سرقت شده از مغازه طلافروشی مقتول شدند .

"هادی . چ" که چاره ای جز اعتراف نداشت ، صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد ؛ وی در اظهارات اولیه عنوان داشت : " از حدود سه ماه پیش و به واسطه بدهی 300 میلیون تومانی ، نقشه سرقت از طلافروشی مقتول را در ذهن خود آماده کرده بودم . طی این مدت ، در چندین نوبت به طلافروشی مقتول رفته و حتی در این مدت او را تحت نظر قرار داشتم و ساعت های حضورش را در مغازه بدست آورده بودم . سرانجام در روز شنبه تصمیم به سرقت طلافروشی گرفتم؛ ساعت یک ظهر، مقتول طبق روال هر روز اقدام به بستن مغازه اش کرد؛ مقتول سوار ماشین شخصی خود شد و من نیز با خودرو پژو پرشیا شخصی ام او را تعقیب کردم؛ در خیابان مسیل جاجرود بود که ماشین خود را به عقب ماشین مقتول کوبیدم. 

پس از ایجاد تصادف ساختگی ، به بهانه پرداخت خسارت از مقتول دعوت کردم تا دو نفری به مغازه من برویم؛ ماشین خودم را در همان خیابان مسیل جاجرود پارک نموده و با خودروی مقتول به سمت بنگاه املاک حرکت کردیم. در نزدیکی بنگاه ، ماشین مقتول را پارک کرده و داخل بنگاه شدیم ؛ به محض ورود به داخل بنگاه ، با کنترل ( ریموت ) اقدام به پائین آوردن کرکره کرده و پس از بسته شدن کرکره ی مغازه ، به سمت مقتول حمله ور شدم . مقتول شوکه شده بود و قادر به انجام هیچ کاری نبود ؛ با استفاده از قدرت جسمانی خود ، مقتول را روی صندلی فلزی داخل مغازه بسته و برای گرفتن رمز گاوصندوق او را تحت فشار قرار دادم ؛ مقتول اظهار نمود که گاوصندوق داخل طلافروشی از نوع رمز دار نیست . 

پس از بستن دهان و بینی مقتول ( مجاری تنفسی ) به مغازه مقتول رفته و اقدام به سرقت تمامی طلاجات داخل طلافروشی کردم ؛ فردای سرقت به سراغ مقتول رفته و دیدم که او مرده است . قصد داشتم تا ابتدا جسد را داخل صندوق عقب خودرو مقتول قرار دهم اما صندوق عقب خودرو کوچک بود ؛ به همین علت جسد را از ناحیه هر دو پا مثله کرده اما در ادامه تصمیمم جهت انتقال جسد با خودرو تغییر پیدا کرد ؛ قسمت های بریده شده ی جسد را داخل بسته ای قرار داده و با استفاده از تاریکی شب ، آنها را به سطل زباله شهرداری منتقل کردم ؛ ماشین مقتول را برداشته و از محل دور شدم ؛ برای تهیه ماشین جدید ، قسمتی از طلاجات را در منطقه افسریه فروختم اما با این وجود و پس از گذشت چند روز دستگیر شدم ".

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران گفت:  دو  خودرو متعلق به متهم و مقتول در محدوده خیابان مسیل جاجرود کشف شد." 

اعترافات وحشتناک قاتلی که طلافروش تهرانی را سلاخی کرد +عکس

اعترافات وحشتناک قاتلی که طلافروش تهرانی را سلاخی کرد +عکس

اعترافات وحشتناک قاتلی که طلافروش تهرانی را سلاخی کرد +عکس

رکنا
سایر اخبار
بازگشت به ابتدای صفحه
ارسال به دوستان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
خدایا پناه بر تو
ارسال نظر
روایت تصویری
نگاه دوم
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

برای ریاست قالیباف بین اصولگران و مستقلین اجماع صورت می گیرد/ نظرات متفاوت نباید منجر به تفرقه و دودستگی شود

اعلام شرایط فروش و پیش فروش یک خودروی پرطرفدار ایران خودرو

جزئیات جدید از پرونده فساد در فوتبال/ پرداخت ۷۵ سکه به عنوان رشوه!

پشت پرده نقشه طولانی‌مدت رژیم صهیونیستی/ چرا فلسطین؟

واگذاری تراکتور با یک شرط عجیب/ قیمت تراکتور اعلام شد؟

قانون جدید‌ کنترل اجاره مسکن/ شوخی قانونی با زخم مستاجران!

ورود موشک جهاد مغنیه به میدان/ واکنش حزب‌الله به حمله رفح

گلکسی A53 سامسونگ به One UI 6.1 آپدیت شد

تشرف سالانه ۵ میلیون زائر غیر‌ایرانی به حرم مطهر رضوی

پشت‌پرده درخواست مهم استقلال/ مهدی هاشمی‌نسب بخشیده می‌شود؟

بررسی ادعاهای تکراری و بی‌اساس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران/ فرصت‌سوزی آژانس سیاسی

بهانه جدید واشنگتن برای تشدید تحریم‌ها علیه مسکو

دستمزد مدیرعامل انویدیا ۶۰ درصد افزایش یافت

شرایط ثبت نام خودروهای برقی وارداتی اعلام شد

دلار به 1402 برگشت

هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۲۳؛هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی

محاکمه معاون مدرسه به جرم قتل یک زن و دو مرد

در آستانه آغاز فصل اجاره‌بها، وضعیت مستاجران چگونه است؟/ رکود مسکن، التهاب اجاره

رهبر انقلاب: یکی از وظایف بزرگمان این است که ائمه را به دنیا معرفی کنیم/ انعکاس معارف ائمه علیهم السلام با شیوه های درست به دنیا/ تشکیل حکومت، هدف بلند مدت تمامی ائمه

دستور مهم رئیسی درباره طلافروشان

سفر پرحاشیه‌ پوتین به چین

ثبت نام برای فروش ۳ خودروی سایپا به تعویق افتاد | اطلاعیه‌ جدید سایپا

اصناف در سال چقدر مالیات می دهند؟/ سرانه مالیات پزشکان، قنادان، طلافروشان و رستوران ها و کافه دارها در ۳ سال گذشته

جنگل آسفالت؛ از ستایش نوید محمدزاده تا کسل‌کننده بودن سریال

آمریکا در استراتژی و تاکتیک جنگی خود، شهر‌ها و ساکنان غیرنظامی آن را در تیررس قرار می‌دهد

رییسی: بیش از ۳۰۰ واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است/ قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است

جشنواره ۲۰۲۴ کن روی بمب ساعتی افشاگری درباره تجاوز جنسی

این کشور مشتری زعفران ایران است

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

انتشار تصاویر و جزئیات جدید از فوت نیکا شاکرمی برای اولین بار/ بی آبرویی بی‌بی‌سی در پی انتشار اسناد پرونده

جا زدن پل‌های شناور به جای سامانه پدافندی/ احمق و احمق‌تر! / دروغ شاخدار به روایت تصویر

قانون مالیات بر عایدی سرمایه تغییرات گسترده ای داشته و صرفا اصلاح ایرادات شورای نگهبان نبوده/ این قانون برای کسانی است که می‌خواهند قدرت خریدشان را حفظ کنند

ستاره استقلال مشاور املاک خانه شد!

کارت بانکی ۶ بانک حذف می‌شود

دلار به 1402 برگشت

روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل جایگزین «پنجشنبه» تعیین شد

الحوثی: رژیم صهیونیستی بیمارستان‌های غزه را به گور‌های دسته‌جمعی تبدیل کرده است

شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟

علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟

قابل توجه صیانتیون و حامیان محدودکردن پلتفرم های خارجی/ حمله و توهین به دفتر رهبر انقلاب، توسط تندروها در ایتا

۲۴میلیارد دلار دولتی برای ۱۰۰وارد کننده عمده/ رانت ۴میلیارد دلاری مونتاژکاران خودرو چینی/ اختصاص ۷۰۰میلیون دلار به داریا همراه واردکننده تلفن همراه از چین/ بانک مرکزی تامین ارز را انجام داد، چرا قیمت ها ثابت نمی ماند؟ + لیست

مصوبه شورای حقوق و دستمزد باطل شد

نقد و سیاست