واکنش جواد نکونام به صحبت‌های کارلوس کی‌روش/ برخلاف گفته کی روش پولم را گرفتم

جواد نکونام نسبت به صحبت‌های کی‌روش واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۰۲۷۰
تاریخ انتشار:۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ - 08 September 2017

به گزارش روزپلاس کارلوس کی روش بعد از جدایی نکونام از تیم ملی یک بار هم نام او را در مصاحبه های خود به زبان نیاورد ولی درست در روزهایی که با فدراسیون فوتبال به مشکل مالی خورده، نه تنها نام دستیار و کاپیتان سابقش را به زبان آورد، بلکه از این گفت که علت جدایی اش «پول» بوده است. برداشت ها از جمله کی روش متفاوت بود. عده ای تصور می کردند او توپ را به زمین فدراسیون انداخته و آنها را مقصر جدایی نکونام دانسته. عده ای هم تصور می کردند نکونام به خاطر پول، قید تیم ملی را زده است.

کاپیتان سابق تیم ملی و مربی خونه به خونه اما با اظهارات خود، تکلیف را مشخص می کند. او در واکنش به حرف های کارلوس کی روش می گوید: دوست ندارم جواب کسى را بدهم  ولى براى منافع کشورم نیاز هست که بگویم  تمام تمرکزم را روی تیم خونه به خونه و موفقیت آن گذاشته ام. قصد نداشتم درباره بعضی مسایل حرف بزنم و این بار هم می خواستم سکوت کنم ولی از آنجا که خیلی ها در این باره از من سوال کردند، تصمیم گرفتم یک بار به طور شفاف در این باره حرف بزنم.»

نکونام ادامه می دهد: «از روز اول تاکید کردم به عشق تیم ملی و با نیت یادگیری و آموزش به تیم ملی ملحق شده ام. روزی که صحبت از مسایل مالی با فدراسیون شد، مبلغ قراردادم خیلی پایین بود به شکلی که من گفتم سفید امضا می کنم شما هر چه دوست داشتید، بنویسید.» 

او در پاسخ به این سوال که چرا مثل دیگر مربیان به دنبال پول نبودید، می گوید: «همانطور که گفتم هدفم یادگیری بود. بعدها با توجه به صحبت هایی که آقای کی روش با فدراسیون کرد، رقم قراردادم کمی بالاتر رفت.»

نکونام وقتی با این سوال روبرو می شود که آیا واقعا به خاطر مسایل مالی از تیم ملی جدا شدید، بدون هیچ مکثی سریعا پاسخ می دهد: «مگر من برای پول به تیم ملی رفته بودم که به خاطر این مسئله جدا شوم؟ اگر دنبال پول بودم، از فوتبال خداحافظی نمی کردم چون خود آقای کی روش هم شاهد بود چه پیشنهاداتی برای بازی داشتم. می توانستم دو فصل دیگر بازی کنم و هر فصل هم یک میلیارد تومان پول بگیریم. ولی هدفم تنها پیشرفت و یادگیری بود نه پول در آوردن.» 

 

رکورددار بازی های ملی، اضافه می کند: «من تا روز آخر به اندازه حضورم در تیم ملی پولم را دریافت کردم. با دستور رئیس فدراسیون پیش از اخراجم از تیم ملی، پولم را به طور کامل گرفتم. در ضمن من روز اول برای اینکه رقم قرارداد پایین بود، به مسئولان فدراسیون گفتم تمام پول قراردادم را صرف امور خیریه کنید و تنها رسید هزینه ها را به من بدهید که قبول نکردند و گفتند ما پول را به خودت می دهیم و هر کاری علاقمند بودی، انجام بده.»

خبرآنلاین
بازگشت به ابتدای صفحه
ارسال به دوستان
ارسال نظر
روایت تصویری
نگاه دوم
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

قانون مالیات بر عایدی سرمایه تغییرات گسترده ای داشته و صرفا اصلاح ایرادات شورای نگهبان نبوده/ این قانون برای کسانی است که می‌خواهند قدرت خریدشان را حفظ کنند

ستاره استقلال مشاور املاک خانه شد!

کارت بانکی ۶ بانک حذف می‌شود

الحوثی: رژیم صهیونیستی بیمارستان‌های غزه را به گور‌های دسته‌جمعی تبدیل کرده است

علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟

موضع جدید عربستان در رابطه با جنگ اسرائیل و غزه

۲۴میلیارد دلار دولتی برای ۱۰۰وارد کننده عمده/ رانت ۴میلیارد دلاری مونتاژکاران خودرو چینی/ اختصاص ۷۰۰میلیون دلار به داریا همراه واردکننده تلفن همراه از چین/ بانک مرکزی تامین ارز را انجام داد، چرا قیمت ها ثابت نمی ماند؟ + لیست

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو از سطح بازار

چرا فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود؟

پایان دوران مدارا با قاره سبز/ اروپاییان خواستار بازگشت یکطرفه و کامل ایران به توافق هسته‌ای هستند!

۹ محصول ایران خودرو ارزان شدند

محمدصادقی بازیگر فراری: تعریف جنسیتی مشخصی ندارم/ بدونِ هویتِ جنسی

ایران خودرو با سمند هم خداحافظی کرد

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

چرایی افزایش تعرفه اینترنت و مهم ترین تعهد اپراتورهای ارتباطی

عربستان خواستار تصویب قطعنامه ای علیه اسرائیل در شورای امنیت شد

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

واکنش وزیر ارتباطات به محدودیت‌های جدید اینترنت

عاملان حمله تروریستی چابهار از افسران سرویس های آمریکایی و اسرائیلی ها جدا نیستند/ کشوری که تروریست‌ها از خاک آن حمله را آعاز کردند باید پاسخگو باشد

دلیل علمی تغییر ناگهانی احساسمان به یک فرد در ابتدای رابطه؛ از جذابیت اولیه تا انزجار

واکنش صدر اعظم آلمان بر پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران

راهکار تقویت ذهن کودکان؛ والدین چه نقشی دارند؟

هوش هیجانی چیست و چه اهمیتی دارد؟ مولفه ها، نشانه ها و تقویت EQ

موضع‌گیری درخصوص آیفون‌ ممنوعه و سکوت درباره موبایل مسافری

جا زدن پل‌های شناور به جای سامانه پدافندی/ احمق و احمق‌تر! / دروغ شاخدار به روایت تصویر