بررسی/

توجیهات عجیب مدیرعامل بانک شهر برای سفر با هواپیمای اختصاصی/ سازمان هواپیمایی «ادعای داماد محسن رضایی» را تکذیب کرد/ آقای «محمدمهدی احمدی» شما شبکه میر را به شاپرک متصل میکنید؟

در چند روز گذشته خبری در خصوص سفر مدیرعامل بانک شهر، محمد مهدی احمدی به تاجیکستان منتشر شد، مدیرعامل این بانک در پاسخ به حواشی این سفر مواردی را عنوان کرد که با تکذیب سازمان هواپیمایی کشوری همراه بود.
کد خبر: ۲۸۲۴۸۸
تاریخ انتشار:۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ - 09 June 2023
توجیهات عجیب مدیرعامل بانک شهر برای سفر با هواپیمای اختصاصی/ سازمان هواپیمایی «ادعای داماد محسن رضایی» را تکذیب کرد/ آقای «محمدمهدی احمدی» شما شبکه میر را به شاپرک متصل میکنید؟


به گزارش روزپلاس، در چند روز گذشته خبری در خصوص سفر مدیرعامل بانک شهر، محمد مهدی احمدی به تاجیکستان منتشر شد. در این خبر و با استناد به یک نامه ادعا شده است که این سفر با هواپیمایی اختصصاصی و با هزینه 80هزار دلاری صورت گرفته است. در ادامه بانک شهر در اطلاعیه ای و همچنین مدیرعامل این بانک در مصاحبه ای جزیئاتی از این سفر منتشر می کنند که با تکذیب و پاسخ تند سازمان هواپیمایی کشوری مواجه شد.

بانک شهر در اطلاعیه ای عنوان میکند به دلیل نبود پرواز رفت به کشور تاجیکستان، محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر و تیم همراه او با پرواز شرکت هواپیمایی آتا با هزینه ای معادل کمتر از پنج هزار دلار (معادل 250میلیون تومان) انجام پذیرفته است. علاوه بر آنکه این بانک در خصوص نامه منتشر شده و ادعای پرواز 80هزار دلاری واکنشی نشان نمیدهد، بلکه ادعای مطرح شده در خصوص نبود پرواز تهران-دوشنبه نیز توسط سازمان هواپیمایی کشوری تکذیب میشود.


ادعای داماد محسن رضایی و تکذیب سازمان هواپیمایی! 

محمد مهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر در گفتگو با ایلنا درباره سفر پر حاشیه به تاجیکستان و سفر مدیران این بانک با پرواز اختصاصی که در اطلاعیه بانک شهر نیز تایید شده است میگوید: پیش از این سفر پرواز مستقیمی به تاجیکستان از ایران وجود نداشت و به همین دلیل این پرواز انجام شد و اساسا دلیل سفر ما این بود که پرواز مستقیم تهران - دوشنبه راه اندازی شود و پس از این سفر و از یک هفته گذشته پروازهای مستقیم ایران و تاجیکستان راه اندازی شده است. در واقع، یکی از دستاوردهای این سفر راه‌اندازی پروازهای مستقیم بین ایران و تاجیکستان بود.

اما پس از این ادعای مدیرعامل بانک شهر ،«محمد محمدی‌بخش» رییس سازمان هواپیمایی کشوری درباره ادعای مدیر عامل بانک شهر تاکید کرد: برقراری پرواز بین دو کشور با مذاکرات و توافقات سازمان هواپیمایی دو کشور انجام می‌شود و مذاکرات در این سطح پیگری می‌شود. درباره پرواز ایران و تاجیکستان هم قبلا پرواز وجود داشت.

وی ادامه داد : قبل از دوره کرونا یک پرواز در هفته بین تهران و دوشنبه انجام می‌شد که پس از کرونا تعداد پروازها در این مسیر به دو پرواز در هفته رسید.

کماکان نیز هفته ای دو پرواز از فرودگاه امام به دوشنبه صورت می گیرد.

توجیهات عجیب مدیرعامل بانک شهر برای سفر با هواپیمای اختصاصی/ سازمان هواپیمایی «ادعای داماد محسن رضایی» را تکذیب کرد/ آقای «محمدمهدی احمدی» شما شبکه میر را به شاپرک متصل میکنید؟


آقای «محمد مهدی احمدی» شما شبکه میر را به شاپرک متصل میکنید؟

احمدی در بخش دیگری از گفتگوی خود با ایلنا مدعی میشود که: یکی دیگر از دستاوردهای این سفر اتصال بانک شهر به «میر» روسیه است و اگر این اتصال انجام شود از این پس هر ایرانی که مشتری بانک شهر و کارت بانک را داشته باشد در تمام کشورهای قفقاز می‌تواند از خدمات بهره‌مند شود و از کشور روسیه گرفته تا تاجیکستان می‌تواند از خدمات بانکی این کشورها بهره مند شود.

لازم به ذکر است که میر شبکه بانکی روسیه است که در ماه های اخیر تلاش ها و پیگیری های زیادی برای اتصال شبکه شتاب و شاپرک با میر توسط بانک مرکزی صورت گرفته، و اساسا بانک شهر نیز مانند سایر بانک ها در بستر شبکه شتاب و شاپرک است و در صورت اتصال این دو شبکه که در سطوح بالای بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و وزارت خارجه در حال پیگیری است تمامی بانک های کشور به شبکه روسی متصل می شوند. حال باید دید آقای احمدی چگونه می خواسته بانک شهر را به شبکه بانکی تاجیکستان متصل کند. روزپلاس آمادگی خود را برای انتشار توضیحات بانک شهر در این زمینه اعلام میدارد. 

توجیهات عجیب مدیرعامل بانک شهر برای سفر با هواپیمای اختصاصی/ سازمان هواپیمایی «ادعای داماد محسن رضایی» را تکذیب کرد/ آقای «محمدمهدی احمدی» شما شبکه میر را به شاپرک متصل میکنید؟
سایر اخبار
بازگشت به ابتدای صفحه
ارسال به دوستان
ارسال نظر
روایت تصویری
نگاه دوم
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

پایان دوران مدارا با قاره سبز/ اروپاییان خواستار بازگشت یکطرفه و کامل ایران به توافق هسته‌ای هستند!

الحوثی: رژیم صهیونیستی بیمارستان‌های غزه را به گور‌های دسته‌جمعی تبدیل کرده است

ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا + جدول

این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند

کاسبی ربوی و ربا خواری/ صدی و سه‌ونیم!

نرخ آپارتمان در چیتگر چقدر است؟+ جدول قیمت

گزارش مرکز پژوهش های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴هزار میلیارد تومان

افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران

اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد

مربی لهستانی از حضور در ایران گفت؛ «خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن در صبح!»

سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت/ می‌توانیم همکاری‌های خوبی با کشورهای همسو، همسایه و آسیایی داشته باشیم

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی این بار در تگزاس/ اعتراضات دانشجویان با دخالت نیروهای پلیس به خشونت کشیده شد

با حقوق پایه چند متر خانه در تهران می‌توان خرید؟

جا زدن پل‌های شناور به جای سامانه پدافندی/ احمق و احمق‌تر! / دروغ شاخدار به روایت تصویر

قانون مالیات بر عایدی سرمایه تغییرات گسترده ای داشته و صرفا اصلاح ایرادات شورای نگهبان نبوده/ این قانون برای کسانی است که می‌خواهند قدرت خریدشان را حفظ کنند

قابل توجه صیانتیون و حامیان محدودکردن پلتفرم های خارجی/ حمله و توهین به دفتر رهبر انقلاب، توسط تندروها در ایتا

علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟

آمار شهدای غزه از ۳۴ هزار تن گذشت

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو از سطح بازار

موضع جدید عربستان در رابطه با جنگ اسرائیل و غزه

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

واریز ۹۱۰ میلیارد تومان سود به حساب ۶۰ هزار سهامدار

نگاهی دیگر به «گناه فرشته»/ قد بکش از پشت «نقاب»

چرایی واکنش ها به توئیت عضو دفتر رهبرانقلاب / تلاش عده ای برای کاستن اعتبار خبری دفتر رهبر انقلاب با تئوری «فقط پشت بلندگو»؟!

پایان دوران مدارا با قاره سبز/ اروپاییان خواستار بازگشت یکطرفه و کامل ایران به توافق هسته‌ای هستند!

توضیحات کاظم صدیقی درخصوص غفلت صورت گرفته در تاسیس موسسه‌ای در ماجرای ازگل/ از خدا استغفار و از مردم عذرخواهی می‌کنم/ توقع دارم به تخلف احتمالی آشنا و غیرآشنا رسیدگی شود

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

گفتگوی دو وزیر سابق در خصوص صداوسیما

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت

عربستان خواستار تصویب قطعنامه ای علیه اسرائیل در شورای امنیت شد

شکایت تریدرهای رمزارز از اپل؛ قاضی پرونده را رد کرد

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

چرایی افزایش تعرفه اینترنت و مهم ترین تعهد اپراتورهای ارتباطی

عاملان حمله تروریستی چابهار از افسران سرویس های آمریکایی و اسرائیلی ها جدا نیستند/ کشوری که تروریست‌ها از خاک آن حمله را آعاز کردند باید پاسخگو باشد

واکنش صدر اعظم آلمان بر پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران

واکنش وزیر ارتباطات به محدودیت‌های جدید اینترنت

دلیل علمی تغییر ناگهانی احساسمان به یک فرد در ابتدای رابطه؛ از جذابیت اولیه تا انزجار

راهکار تقویت ذهن کودکان؛ والدین چه نقشی دارند؟

نقد و سیاست