آموزش سئو سایت برای تبلیغات گوگل

شاید این سئوال برای شما بوجود آید که آیا افرادی که در Google Ads کار می کنند می توانند از سئوکارها بیشتر بیاموزند یا سئوکارها می توانند از افرادی که در Google Ads کار می کنند بیشتر بیاموزند؟
کد خبر: ۲۷۷۵۶۱
تاریخ انتشار:۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵ - 21 February 2023
آیا تیم‌های SEO و Google Ads باید در اردوگاه‌های جداگانه بنشینند، این دو هرگز ملاقات نخواهند کرد؟ یا هر دو تخصص می توانند به یکدیگر کمک کنند؟ و اگر چنین است، سئوکاران چه چیزی می توانند از تبلیغات گوگل بیاموزند؟

این اطلاعات بینش بیشتری هم در سئو و هم در تبلیغات گوگل به شما می دهد. و تیم سئو سایت شما با گوش دادن به تیم گوگل ادز نتایج بهتری خواهد داشت و بالعکس. دانشی که می‌توانید از کلمات کلیدی از نحوه عملکرد Google یا آنچه Google در ابزارهای خاصی مانند Google Search Console یا پانل Google Ads به ما نشان می‌دهد به دست آورید، بر هر دو کمپین سایت شما تأثیر می‌گذارد. بنابراین بسیار بسیار مهم است که آنها در یک جا باهم کار کنند.

آموزش سئو سایت برای تبلیغات گوگل

شاید این سئوال برای شما بوجود آید که  آیا افرادی که در Google Ads کار می کنند می توانند از سئوکارها بیشتر بیاموزند یا سئوکارها می توانند از افرادی که در Google Ads کار می کنند بیشتر بیاموزند؟

فکر می‌کنم هر دو به این دلیل که ما می‌توانیم چیزهای زیادی را از اینکه سئو سایت چیست؟ یاد بگیریم که Google مستقیماً در آموزش سئو به ما نمی‌گوید، اما می‌توانید آن‌ها را در پنل Google Ads بخوانید و بالعکس. زیرا افرادی که از Google Ads هستند واقعاً نمی دانند کدام صفحه فرود برای کلمات کلیدی آنها عالی است. بنابراین آنها تلاش می کنند و آزمایش هایی انجام می دهند. اما واقعاً ما به راحتی می توانیم در سئو تشخیص دهیم که کدام صفحه فرود بهتر است، زیرا می بینیم که گوگل این صفحه فرود را مثلاً بالاتر از سایرین قرار می دهد.
بنابراین امروز، سه چیز را به اشتراک می گذاریم که سئوکاران می توانند از تبلیغات گوگل بیاموزند. شروع با شماره یک، نرخ کلیک مورد انتظار.  
   
1. نرخ کلیک مورد انتظار

هر سه مورد از عناصر نمره کیفیت هستند. باید بدانید که گوگل ادز ابزار تشخیصی بسیار خوبی دارد. به آن نمره کیفیت می گویند. این بخشی از رتبه بندی در تبلیغات است، اما بخشی مستقیم نیست. گوگل می‌گوید این مقیاسی از صفر تا ده است تا بفهمیم که آیا در Google Ads کار خوبی انجام داده‌ایم یا بد. و بخشی از امتیاز کیفیت، نرخ کلیک مورد انتظار است. بنابراین این پارامتر به شما نشان می دهد که آیا تبلیغاتی برای کلمات کلیدی با CTR عالی دارید یا خیر، اما آنها به موقعیت تبلیغات نگاه نمی کنند. لازم نیست اولین نفری باشید که CTR مورد انتظار عالی دارد. زیرا گوگل یک پایگاه داده دارد و برای کلمات کلیدی دقیق به آن نگاه می کند و بررسی می کند که آیا CTR شما با موقعیت شما برای این کلمه کلیدی مطابقت دارد یا خیر. و آنها این را نه بر اساس برخی رتبه‌بندی‌ها، بلکه بر اساس سایر تبلیغات در زمان واقعی ارزیابی می‌کنند. 
دانش بزرگی در آنجا وجود دارد. زیرا می‌توانید بیاموزید که کدام تبلیغات بهتر عمل می‌کنند، زیرا در Google Ads، ما یک تبلیغ نمی‌نویسیم. ما عناوین زیادی، متن های زیادی را در گوگل با تست A/B منتشر کردیم. سپس خواهید آموخت که کدام تبلیغات بیشترین CTR را دارند. و سپس می توانید از این دانش در سئو با عنوان و توضیحات خود استفاده کنید. و برای جلب توجه کاربران از اعداد در تبلیغات خود استفاده می کنند. بنابراین باید از آنها در توضیحات متا و در عنوان استفاده کنیم. آنها به شما خواهند گفت که مردم جذب تبلیغاتی می شوند که احساسات را به سادگی متفاوت یا منحصر به فرد نشان می دهد. بنابراین اگر یاد بگیرید که چگونه آنها تبلیغات بهتری انجام می دهند، می توانید عناوین و توضیحات بسیار بهتری را انجام دهید.

آموزش سئو سایت برای تبلیغات گوگل

2. ارتباط آگهی

درک این نکته بسیار مهم است که Google دارای دو پارامتر در امتیاز کیفیت در مقابل CTR و سپس ارتباط است. و باید بدانید که پشت هر کلمه کلیدی یک کارآموز وجود دارد. وقتی لپ‌تاپ را در گوگل قرار می‌دهم، به دنبال یک لپ‌تاپ مخصوص بازی می‌گردم، زیرا دوست دارم بازی کنم و سایر کاربران به دنبال چیزهای مختلف هستند. بنابراین وقتی به Keyword Planner می روید و آن کلمات کلیدی را وارد می کنید، می توانید کلمات کلیدی دیگری را پیدا کنید و اکنون ابری از کلمات کلیدی دارید. و سئو تمایل دارد از آنها استفاده کند، خوب، بیایید از همه کلمات کلیدی استفاده کنیم زیرا می خواهیم رتبه بالاتری داشته باشیم، اما شما باید به صفحه فرود و آنچه به کاربر می دهید فکر کنید. برای مثال، اگر کلمه کلیدی لپ‌تاپ را قرار می‌دهید، باید یک صفحه فرود با لپ‌تاپ‌های بازی، لپ‌تاپ‌های اداری، لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت، لپ‌تاپ‌های گران قیمت و غیره داشته باشید تا با همه اهداف همه کاربران مطابقت داشته باشد. و اگر این را نداشته باشید، گاهی اوقات برای شما بسیار سخت است که صفحه فرود برای کلمات کلیدی خاصی دیده شود. و ما می بینیم که بدست آوردن یک موقعیت بالا برای کلمه کلیدی که به صفحه فرود ما با توضیحات، عنوان و موارد ما مرتبط نیست، بسیار سخت است. 


3. تجربه صفحه فرود

وقتی در مورد تجربه صفحه فرود صحبت می کنید، می توانید کارهای بیشتری انجام دهید. به عنوان مثال، ما دیدیم که بهبود Core Web Vitals، فقط برای کسب امتیاز بیشتر چندان مرتبط نیست، اما بهبود بارگذاری واقعی PageSpeed مانند زمانی که بهبود می‌دهیم، مثلاً تصاویر نسل بعدی، یا به طور کلی کدنویسی را در وب‌سایت بهبود می‌بخشیم. عالی کار کرد نه تنها برای سئو، برای تبلیغات گوگل، و برای تبدیل، زیرا مردم تمایل بیشتری به ماندن دارند. این بسیار مهم است که روی جنبه فنی تمرکز کنید. اما همچنین، هنگامی که اطلاعاتی در مورد اینکه کدام صفحه نتایج عالی در گوگل ارگانیک دارد، دارید، می توانید این را به تیم Google Ads خود بگویید و آنها همچنین می توانند تبلیغات جستجوی پویا را اجرا کنند. این یک کمپین خودکار است که کلمات کلیدی پایگاه داده گوگل را با صفحات فرود ارائه شده توسط شما مطابقت می دهد. شما می توانید یک وب سایت کامل یا لیستی از محتوا یا محصولات خود را ارائه دهید، و آنها با آنها مطابقت خواهند داشت و شما بهترین امتیاز را در آنجا دارید. بنابراین شما دقیقا می دانید که کدام کلمه کلیدی با صفحه فرود مطابقت دارد. و شما می توانید از این دانش برای یادگیری نحوه کار گوگل و نحوه تطبیق آنها استفاده کنید و گوگل به شما می گوید که از یک فهرست از گوگل ارگانیک برای اجرای این کمپین استفاده می کند. 

آموزش سئو سایت برای تبلیغات گوگل

بدیهی است که امروزه متخصصان Google Ads نمی توانند فقط از تطابق دقیق استفاده کنند. قبلاً این احتمالاً بهترین راه برای رفتن بود زیرا می توانستید در مورد عبارات کلیدی مورد نظر خود کاملاً قاطع باشید. اما اکنون، گوگل می خواهد از هوش مصنوعی بیشتری برای کمک به آوردن عبارات کلیدی مرتبط دیگر استفاده کند. اما هنوز هم برای من احساس می‌شود که متخصصان Google Ads احتمالاً خاص‌تر هستند و در مقایسه با متخصصان جستجوی ارگانیک، مجموعه کوچک‌تری از عبارات کلیدی دارند که می‌خواهند در هر صفحه هدف قرار دهند. آیا می‌خواهید بگویید که حداکثر تعداد عبارات کلیدی ایده‌آل وجود دارد که می‌خواهید در هر صفحه قبل از اینکه خیلی گسترده شود، هدف قرار دهید، و سعی می‌کنید افراد زیادی را جذب کنید و عبارات کلیدی زیادی را در یک صفحه هدف قرار دهید؟

منبع: سئوورد | seoword


بازگشت به ابتدای صفحه
ارسال به دوستان
ارسال نظر
روایت تصویری
نگاه دوم
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

ایران خودرو با سمند هم خداحافظی کرد

پيام واضح ايران به جهان/ سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد

کنعانی: با اقدامات پلیسی صدای دانشجویان معترض خاموش نمی‌شود/ ایران و عربستان به گسترش همکاری های اقتصادی توجه دارند

وظیفه اسحاق جهانگیری پس از فوت هاشمی رفسنجانی/ رابط اصلاح‌طلبان و رهبرانقلاب

احتمال صدور حکم جلب نتانیاهو از سوی دیوان بین المللی دادگستری/ نوبت مکافات جنایت!

رهبر انقلاب اسلامی سال۹۴ در نامه‌ای به جوانان اروپایی و آمریکایی، آنان رابه بیداری و آگاهی فراخواندند/ تحقق پیش‌بینی یک بیداری

نفتکش آمریکایی «Niovi» و کشتی «MSC Aries» متعلق به رژیم صهیونیستی در یک قاب/ اعتماد به نفس ایران در تسلط بر دریا

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

تمرد نظامیان اسرائیلی از مشارکت در عملیات علیه رفح

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه در مرز کریدور ۳۰ میلیون تومان قرار گرفت

میزان تولید خودرو در سال گذشته/ بازار خودرو در دست‌انداز وعده‌ها

دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد

رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

قانون مالیات بر عایدی سرمایه تغییرات گسترده ای داشته و صرفا اصلاح ایرادات شورای نگهبان نبوده/ این قانون برای کسانی است که می‌خواهند قدرت خریدشان را حفظ کنند

ستاره استقلال مشاور املاک خانه شد!

کارت بانکی ۶ بانک حذف می‌شود

الحوثی: رژیم صهیونیستی بیمارستان‌های غزه را به گور‌های دسته‌جمعی تبدیل کرده است

علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟

۲۴میلیارد دلار دولتی برای ۱۰۰وارد کننده عمده/ رانت ۴میلیارد دلاری مونتاژکاران خودرو چینی/ اختصاص ۷۰۰میلیون دلار به داریا همراه واردکننده تلفن همراه از چین/ بانک مرکزی تامین ارز را انجام داد، چرا قیمت ها ثابت نمی ماند؟ + لیست

ایران خودرو با سمند هم خداحافظی کرد

موضع جدید عربستان در رابطه با جنگ اسرائیل و غزه

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو از سطح بازار

چرا فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود؟

پایان دوران مدارا با قاره سبز/ اروپاییان خواستار بازگشت یکطرفه و کامل ایران به توافق هسته‌ای هستند!

۹ محصول ایران خودرو ارزان شدند

محمدصادقی بازیگر فراری: تعریف جنسیتی مشخصی ندارم/ بدونِ هویتِ جنسی

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

چرایی افزایش تعرفه اینترنت و مهم ترین تعهد اپراتورهای ارتباطی

عربستان خواستار تصویب قطعنامه ای علیه اسرائیل در شورای امنیت شد

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

واکنش وزیر ارتباطات به محدودیت‌های جدید اینترنت

دلیل علمی تغییر ناگهانی احساسمان به یک فرد در ابتدای رابطه؛ از جذابیت اولیه تا انزجار

عاملان حمله تروریستی چابهار از افسران سرویس های آمریکایی و اسرائیلی ها جدا نیستند/ کشوری که تروریست‌ها از خاک آن حمله را آعاز کردند باید پاسخگو باشد

راهکار تقویت ذهن کودکان؛ والدین چه نقشی دارند؟

واکنش صدر اعظم آلمان بر پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران

هوش هیجانی چیست و چه اهمیتی دارد؟ مولفه ها، نشانه ها و تقویت EQ

موضع‌گیری درخصوص آیفون‌ ممنوعه و سکوت درباره موبایل مسافری

جا زدن پل‌های شناور به جای سامانه پدافندی/ احمق و احمق‌تر! / دروغ شاخدار به روایت تصویر