7 نکته برای ست کردن انواع لباس با دامن شلواری

تابستان و بهار فصل لباس‌های گشاد و راحت است. دامن شلواری از این قبیل لباس‌های پرطرفدار برای تابستان است که مورد توجه اکثر خانم‌ها است.
کد خبر: ۲۵۲۶۶۴
تاریخ انتشار:۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ - 24 May 2022
7 نکته برای ست کردن انواع لباس با دامن شلواری


تابستان و بهار فصل لباس‌های گشاد و راحت است. دامن شلواری از این قبیل لباس‌های پرطرفدار برای تابستان است که مورد توجه اکثر خانم‌ها است. شما می‌توانید ست‌های متنوعی با این شلوار داشته باشید. اکثر شلوارهای گشاد که ترند شده‌اند، برای استایل‌های بهار و تابستان عالی هستند. این مدل‌ها خنک، راحت و سبک‌اند. به لیست خرید خود برای بهار و تابستان امسال یک دامن شلواری یا شلوار گشاد اضافه کنید و با ما همراه باشید تا چند ست جذاب را به شما معرفی کنیم.

1. تعادل را رعایت کنید

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید ایجاد تعادل در ظاهر کلی خودتان است. استفاده از چندین لباس روی هم و پوشش لایه لایه را با الگو برداری از مدل‌های مشابه انجام دهید. شلوار‌های گشاد پارچه زیادی می‌برد و می‌تواند به تنهایی استایل شما را شلوغ کند. شما باید بتوانید این مشکل را به درستی مدیریت کنید. به خاطر داشته باشید که شلوارهای گشاد ممکن است برای برخی استایل‌های خاص مناسب نباشند. در مورد رویدادهای رسمی مانند عروسی یا عزاداری مراقب باشید. همچنین پوشیدن بعضی مدل‌های گشاد و دامن شلواری برای محیط‌های اداری چندان مناسب نیست. 

2. چند قانون را به یاد داشته باشید

اگرچه لازم نیست تاپ شما تنگ یا چسبان باشد، اما به عنوان یک قانون کلی می‌خواهید از پیراهن‌های گشاد با شلوارهای گشاد اجتناب کنید. در واقع شما شلخته به نظر می‌رسید. یک دامن شلواری یا شلوار گشاد را به همراه یک تاپ و یک مانتو ساده بپوشید و همراه این استایل از کتانی استفاده کنید.

جوارب زنانه و شلوار گشاد مناسبتی ندارد. اگر جوراب‌های خود را دوست دارید، آنها را با شلوار‌های راسته یا جذب امتحان کنید. خرید انواع جوراب های لانه زنبوری و فانتزی از ترند‌های پرطرفدار برای خانم‌های جوان است. برای استفاده از آنها ایده‌های مختلف را بررسی کنید.

سعی کنید شلوار خود را با کمربند ببندید تا کمر خود را باریک‌تر کنید. 

با انواع مختلف ژاکت یا کت استایل‌ خاص و متفاوتی بسازید. کت‌های یقه انگلیسی با این شلوارها عالی هستند. نکته جذاب در مورد این شلوارها ست شدن آن با استایل‌های مختلف است. کفش پاشنه دار یا اسپرت و کتانی، فرقی ندارد؛ محدودیتی در انتخاب ندارید. 

3. کتانی و دامن شلواری

7 نکته برای ست کردن انواع لباس با دامن شلواری
 
همانطور که گفته شد محدودیتی متوجه ما نیست و می‌توانیم استایل‌های مختلفی با این سبک شلوار داشته باشیم. با استایل‌های اسپرت شروع می‌کنیم. نکاتی که باید در مورد این مدل‌ها بدانید بیشتر مربوط به رنگ، قد و مدل شلوار است. قد شلوار باید به اندازه‌ای باشد که روی کفش ریزش کافی داشته باشد. اکثر مدل‌های مد روز شلوار‌های خیلی بلند را ترجیح می‌دهند. انواع کفش های اسپرت دخترانه مشکی یا سفید به همراه شلوارهای گشاد و جین استفاده می‌شود. 

دختران جوان که به مد علاقه زیادی دارند استایل اسپرت خود را با کلاه لبه دار و پیراهن یا تیشرت‌های لانگ تکمیل می‌کنند. انتخاب رنگ شلوار سلیقه‌ای است اما به عنوان یک پیشنهاد از رنگ‌های خاکستری یا ذغالی برای شلوار جین و گشاد خود استفاده کنید و پیراهن خود را از میان رنگ‌های روشن مانند سفید انتخاب کنید.

4. کفش پاشنه دار و دامن شلواری

نکته مهمی که در مورد استایل‌های مهمانی با شلوار گشاد و دامن شلواری باید بدانید در مورد جنس پارچه شلوار است. شما نمی‌توانید یک شلوار پارچه‌ای را برای این موقعیت انتخاب کنید. مدل‌های کرپ مانند کرپ مازراتی، کرپ حریر، کرپ باربی و کرپ گاباردین برای دامن شلواری و شلوارهای گشاد مجلسی استفاده می‌شوند. 

از فروشنده بخواهید تا شلواری با این مشخصات به شما بدهد. چون شلوار گشاد استفاده می‌کنید بهتر است تا بلوز یا تاپ انتخابی شما جذب یا اندامی باشد. همانطور که گفته شد، بهتر است تعادل را رعایت کنید. تاپ یا بلوز خود را داخل شلوار بزنید و یک کمربند متوسط ببندید تا کمر باریک‌تر شود.

5. استایل‌های رسمی

یک استایل رسمی و شیک به کت کوتاه و اندامی نیاز دارد. کت و شلوار خود را با هم ست کنید. کفش پاشنه دار، با پاشنه کوتاه انتخاب کنید. اکسسوری‌های استیل و طلا را امتحان کنید. استفاده از اکسسوری‌های چوبی یا بافتنی استایل شما را نامتوازن خواهد کرد. یک دستبند و یک ساعت کافی است. بهتر است کیف و کفش خود را ست کنید. کت و شلوار رسمی خود با رنگ تیره انتخاب کنید. با این روش شیک و خاص خواهید شد. 

6. شومیز و شلوار پارچه‌ای

7 نکته برای ست کردن انواع لباس با دامن شلواری
 
برای فصل تابستان شلوار‌های تنگ و جذب را کنار بگذارید و به فکر استایلی خنک باشید. شلوار گشاد یا دامن شلواری کوتاهی بخرید و آن را با یک شومیز گلدار بپوشید. اگر هربار به جنس پارچه لباسی که می‌خرید توجه کنید، پس از مدتی می‌توانید جنس‌های بهتر را تشخیص دهید.

لباسی که می‌خرید باید سبک و خنک باشد. نرمی بیش از اندازه نشانه ضعیف بودن لباس است بنابراین جنس مستحکم‌تری را پیدا کنید. شومیزهای تابستانی ساده و حریر مانند هستند تا جلوی جریان هوا را نگیرند. متناسب با فصل، از یک رنگ شاد استفاده کنید و در نهایت یک صندل راحت انتخاب کنید. صندل‌های چرمی برای تابستان عالی هستند. این صندل‌ها بو نمی‌گیرند و پا را تحت فشار قرار نمی‌دهند. 

7. مانتوهای عبایی

این مدل‌ها مورد علاقه خانم‌های جوان است. مانتو عبایی گشاد و راحت است و از طرفی دامن شلواری هم گشاد است. این تناقض را می‌توانید با روشی خاص اصلاح کنید. استفاده از تاپ‌های تنگ زیر مانتو یک روش مفید است. شما همچنین به یک کمربند پهن احتیاج دارید. توجه داشته باشید که برای بهتر دیده شدن استایل‌ خود، شال را آویز نکنید و آن را در دو طرف شانه بگذارید تا جلوی لباس و کمرتان مشخص باشد. در صورت رعایت نکردن این نکته استایل شما چندان خاص نخواهد شد. 

یک نکته بسیار مهم در مورد پوشیدن شلوارهای گشاد استفاده از پیراهن و شومیز با قد مناسب است. شلوار گشاد خود را هرگز با مانتوهایی تا روی زانو استفاده نکنید. این استایل فاجعه است. مانتوی شما بهتر است تا زیر باسن باشد و یا تا نزدیکی قوزک پا. 

نکته دیگر استفاده از مدل‌های جلو باز است. لباس‌های جلو بسته به همراه شلوار گشاد چندان زیبا و جذاب نخواهد شد. در آخر، با شلوار گشاد خود لذت ببرید! آنها راحت هستند و گاهی اوقات یک انتخاب جسورانه برای پوشش هستند. با کمی آزمون و خطا، مطمئناً می‌توانید ظاهری خاص و متفاوت داشته باشید.


نویسنده: سارااقبالی 


بازگشت به ابتدای صفحه
ارسال به دوستان
ارسال نظر
روایت تصویری
نگاه دوم
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

قابل توجه صیانتیون و حامیان محدودکردن پلتفرم های خارجی/ حمله و توهین به دفتر رهبر انقلاب، توسط تندروها در ایتا

آخرین قیمت طلا امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

فیلم/تصویری دیده نشده از حمله نا موفق ریز پرنده ها به تاسیسات اصفهان

واریز ۹۱۰ میلیارد تومان سود به حساب ۶۰ هزار سهامدار

عکس/ تمسخر رژیم‌ صهیونیستی توسط کاربران عرب‌ در حاشیه حادثه اصفهان

آمار شهدای غزه از ۳۴ هزار تن گذشت

ویدیو طنز/تصاویر لحظه درگیری پدافند با ریز پرنده رژیم صهیونیستی

بمب‌افکن استراتژیک روسیه سقوط کرد

امیرعبداللهیان:اگر اسرائیل اقدامی انجام دهد،پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود/ امیدواریم اسرائیل «خطای فاحش قبلی» را تکرار نکند

واکنش سپاه به ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران

طنز/ اولین عکس از محل برخورد موشک‌ به پایگاه هشتم شکاری اصفهان

جوسازی اسرائیل با چند ریزپرنده؛ در اصفهان و تبریز چه خبر بود؟/هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

فرود مشکوک بالگردهای آمریکایی در دیرالزور سوریه

حمله جعلی با عکس جعلی!

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

واکنش صدر اعظم آلمان بر پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران

ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد/ اهدافی در سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرارگرفت

بررسی سرمایه گذاری های اخیر مهدی فضلی/ خیز گلرنگ برای حذف اسنپ، دیجی‌کالا و فیلیمو؟/ جنگ قدرت در اکوسیستم استارتاپی

حذف نام ایران از پسوند رسمی باشگاه استقلال

بانک صادرات ایران در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین بانک کشور

هزینه ارسال پیامک بالا رفت

پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند

بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»

قابل توجه صیانتیون و حامیان محدودکردن پلتفرم های خارجی/ حمله و توهین به دفتر رهبر انقلاب، توسط تندروها در ایتا

گوترش: زمان کاهش تنش فرا رسیده است

توضیحات کاظم صدیقی درخصوص غفلت صورت گرفته در تاسیس موسسه‌ای در ماجرای ازگل/ از خدا استغفار و از مردم عذرخواهی می‌کنم/ توقع دارم به تخلف احتمالی آشنا و غیرآشنا رسیدگی شود

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

ویدیو دلخراش از حمله تروریستی به مسکو/ بیش از 100 کشته تاکنون/ احتمال گروگان گرفته شدن صدها نفر در تالار کنسرت/ روسیه خواستار توضیح آمریکا درباره حمله تروریستی شد 

گفتگوی دو وزیر سابق در خصوص صداوسیما

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

بزرگترین پیشرفت‌های فناوری در سال گذشته چه بود؟

یک باور غلط در ازدواج و چالش‌های زندگی مشترک؛ آیا می‌توان رفتار همسر را تغییر داد؟

عربستان خواستار تصویب قطعنامه ای علیه اسرائیل در شورای امنیت شد

برقراری ارتباط بی‌واسطه در پیام‌رسان‌های داخلی

ارتقای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات و فناوری اطلاعات

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

عاملان حمله تروریستی چابهار از افسران سرویس های آمریکایی و اسرائیلی ها جدا نیستند/ کشوری که تروریست‌ها از خاک آن حمله را آعاز کردند باید پاسخگو باشد

توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت

واکنش صدر اعظم آلمان بر پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران

آخرین اخبار