زنی که شوهرش را کشت و جسد او را در بیابان سوزاند/ دستگیری دکتر قلابی در غرب تهران

در بسته خبری «آژیر» امروز از جزئیات زنی که شوهرش را کشت و جسد او را در بیابان سوزاند تا دستگیری دکتر قلابی در غرب تهران مطلع خواهید شد.
کد خبر: ۲۰۹۳۲۴
تاریخ انتشار:۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸ - 31 July 2021
به گزارش روزپلاس، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم  و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

زنی که شوهرش را کشت و جسد او را در بیابان سوزاند
سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: پانزدهم تیر امسال زن میانسالی به کلانتری ۱۱۳ بازار رفت و از ناپدید شدن پسرش خبر داد.

وی افزود: شاکی اظهار کرد: پسر ۲۳ ساله ام به نام فرید، مربی بدنسازی است از ۴ فروردین ناپدید شده و همسرش نیز مدعی است، فرید ۲ نفر از دوستانش را به قتل رسانده و متواری شده و در این مدت چندباری از طریق فضای مجازی با او در رابطه بوده است. حتی عروسم می‌گفت فرید خواسته که به پلیس مراجعه نکنیم و چندین باری هم که با او در پارک قرار گذاشته فرید به خاطر ترس به محل قرار نیامده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: با شکایت زن ۵۷ ساله، کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و در نخستین گام به سراغ شهناز، همسر فرید رفتند. همسر فرید اظهار کرد: شب قبل از ناپدید شدن فرید، دو نفر از دوستانش به منزل ما آمده و پس از شرب خمر سوار ماشین شده با هم قرار استخراج عتیقه جات گذاشتند. سپس به حوالی جاده ساوه رفتیم، اما مدتی بعد با چند نفر دیگر که در آنجا بودند درگیر، طی این نزاع فرید دو نفر از آن‌ها را با چاقو به قتل رساند و به دلیل ترس از زندان و قصاص به اتفاق یکی دیگر از دوستانش متواری شد.

شهناز ادامه داد: او از یکی از دوستانش درخواست کرد که با ماشین من را به منزل برساند که بین راه خودروی ما به داخل کانال آب افتاده و با چرثقیل آنرا خارج کردیم. فرید طی این مدت از طریق فضای مجازی با من و خانواده اش در تماس بود و من چند بار او را از دور دیدم ولی به دلیل ترس از پلیس پیش ما نیامد.

سردار لطفی بیان کرد: بدنبال اظهارات زن جوان، کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌ها قضایی راهی خانه فرید شدند. در بازرسی از خانه فرید باتوجه به گذشت ۴ ماه از ناپدید شدن مرد جوان هیچ مدرکی بدست نیاوردند. اما در تحقیقات از همسایگان به سرنخ مهمی رسیدند. یکی از همسایه‌ها به تیم تحقیق گفت: حوالی نیمه شب روز‌های نوروز امسال مردی ناشناس را پشت فرمان خودروی فرید در حال خروج از پارکینگ دیدم. جلو آسانسور با همسر و دخترش روبرو شده که همسرش اظهار داشت، فرید بدلیل مصرف مشروبات الکلی حالش بد شده و در حال انتقال او به بیمارستان هستند.

رئیس پلیس آگاهی تهران اضافه کرد: در ادامه نیز مشخص شد مرد جوان با همسرش اختلاف زیادی داشته و دو بار از او جدا شده و با وساطتت خانواده و به خاطر بچه اش با شهناز زندگی دوباره‌ای آغاز کرده است.

وی ادامه داد: از طرفی از دوستان فرید و مرد جوانی که شهناز مدعی بود او را به خانه رسانده نیز خبری نبود. زمانی که تیم تحقیق مدارک و شواهد را در کنار هم قرار داد فرضیه قتل فرید و داستان سرایی از سوی همسرش مطرح شد.

سردار لطفی تصریح کرد: در نهایت شهناز بازداشت و گرچه بازهم مدعی بود که فرید به خاطر دو قتل از مرز خارج شده، اما در نهایت به جنایت اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل با حامد در فضای مجازی آشنا شدم او درکار مدلینگ بود و در رابطه با عکاسی از دخترم و ساخت پیج رابطه ما صمیمی‌تر شد. در این مدت از کتک‌ها و رفتار‌های بد فرید برای او گفتم از او خواستم با همسرم صحبت کند.

شهناز ادامه داد: حامد از فرید خواست برای صحبت به یکی از اتاق‌ها بروند و ناگهان صدای درگیری از داخل اتاق شنیده شد و من فورا وارد اتاق شدم و دیدم حامد با چاقو فرید را کشت. بعد هم برای بردن جسد فرید از خانه حامد ویلچری تهیه کرد و جسد فرید را روی آن گذاشته و از خانه خارج کردیم. بعد از آن هم از حامد خبری نداریم، چون حامد من و دخترم را تهدید کرده بود که اگر رازی از این قتل به زبان بیاوریم بلایی سر ما می‌آورد ما سکوت کردیم.

لطفی اضافه کرد: بدنبال اظهارات زن جوان، حامد شناسایی و دستگیر شد. حامد که تصور نمی‌کرد دستگیر شود و به شدت شوکه شده بود در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: پس از آشنایی با شهناز چند بار او را ملاقات کرده بودم تا اینکه در روز حادثه از من درخواست کمک کرد تا با همسرش در خصوص ضرب و شتمش صحبت کنم. حوالی ساعت ۷ عصر به خانه آن‌ها رفتم.

شوهرش را دیدم که به حالت بیهوش روی زمین افتاده بود؛ شهناز از من خواست تا یک ویلچر تهیه کنم. حدود ساعت ۳ صبح با تهیه ولیچر به خانه شهناز برگشتم. شهناز از بیدار شدن شوهرش که بیهوش شده بود وحشت داشت؛ بنابراین چهار ضربه چاقو به پهلو شکم و قفسه سینه او زد، همان لحظه تصمیم سوزاندن جسد در بیایان‌های پرند را گرفت.

او ادامه داد: جسد را به بیایان‌های پرند انتقال دادیم و آنجا به آتش کشیدیم. در مسیر بازگشت بدلیل خستگی و بیخوابی کنترل ماشین از دستم خارج و ماشین وارد کانال آب شد که با تماس به چرثقیل آنرا خارج کرده و خودرو را به تهران منتقل کرد.

سردار لطفی تصریح کرد: با اعتراف متهمان تیمی از کارآگاهان راهی محل شده و استخوان‌هایی را کشف و در اختیار پزشکی قانونی قرار دادند تا مشخص شود که استخوان‌ها متعلق به مقتول بوده است و تحقیقات جنایی برای کشف زوایای پنهان پرونده از سوی کارآگاهان اداره دهم همچنان ادامه دارد.

دستگیری دکتر قلابی در غرب تهران
سرهنگ نادر مرادی معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران اظهار کرد: اواخر ماه گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس امنیت عمومی گفت برای دریافت خدمات درمانی به یکی از مطب‌های جراحی زیبایی در غرب تهران مراجعه کردم ولی پس از آن متوجه شدم پزشکان این مطب فاقد هرگونه پروانه عمومی پزشکی و یا تخصصی جراحی بوده که از ادامه مراحل درمانی خود منصرف و موضوع را بلافاصله به مأموران پلیس گزارش داده ام.

وی با بیان اینکه بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت قرار گرفت، ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی، پرونده مشابهی دیگری از سوی اداره بهداشت و درمان به این معاونت ارجاع شد.

معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه روز گذشته در بازدید مشترکی که به همراه کارشناسان اداره بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از این مطب انجام گرفت، مشخص شد ۲ خانم و یک آقا که خود را به عنوان پزشک معرفی و در این مرکز درمانی فعالیت می‌کنند فاقد هرگونه پروانه طبابت عمومی و تخصصی بوده و بدون داشتن مجوز‌های قانونی به صورت غیرمجاز با اخذ مبالغ هنگفت از بیماران خود، جراحی زیبایی لیپوماتیک و لیپوساکشن «خارج کردن چربی‌های اضافه از بدن» را انجام می‌دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، تاکید کرد: صبح امروز با دستور قضائی هر ۳ پزشک قلابی دستگیر و این مطب توسط مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت پلمب و دستگاه و ادوات غیرمجاز جراحی نیز توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان توقیف شد.

معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه تا کنون ۲ نفر از شاکیان شناسایی شده اند، اضافه کرد: متهمان پرونده به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه این نوع جراحی در علم پزشکی از جمله جراحی‌های خطرناک و با ریسک بالا بوده و در صورت نداشتن تخصص لازم ممکن است منجر به مرگ بیمار شود، از شهروندان خواست به مراکز درمانی و بهداشتی معتبر مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص مراتب را سریعا با شماره گیری مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

عربده کشی با زنجیر و قمه در خیابان نبرد
سرهنگ علی محمدی رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: بامداد روز گذشته در پی تماس چند شهروند با مرکز ۱۱۰ مبنی بر تخریب شیشه و آینه خودروهایشان، توسط افراد ناشناس سریعاً تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به همراه تیم‌هایی از مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد وارد عمل شدند.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۳ شرور موتور سوار با در دست داشتن زنجیر و قمه به محل وقوع جرم مراجعه و ضمن عربده کشی و قدرت نمایی ۳ دستگاه خودروی شهروندان ساکن در محل را تخریب کرده و پیش از حضور پلیس از محل وقوع جرم به سرعت گریخته اند.
سرهنگ محمدی تصریح کرد: با پایش اطلاعات به دست آمد، هویت ۳ نفر از عاملان این ناامنی که از اراذل و اوباش سابقه دار پایتخت هستند و به علت درگیری‌های قبلی و تخریب ۲ دستگاه خودروی دیگر تحت تعقیب پلیس بوده، شناسایی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: با شناسایی هویت متهمان، تلاش برای شناسایی مخفیگاه آنان آغاز که نهایتا در کمتر از ۷ ساعت از وقوع جرم، محل اختفای این افراد شرور در یکی از محلات خیابان پیروزی شناسایی و در یک اقدام عملیاتی هر ۳ نفر دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال داده شدند.

محمدی در ادامه اظهار کرد: با دستگیری تمام عاملان این نزاع، زوایای پنهان پرونده تا حدودی روشن و مشخص شد که، حدودا ۸ ماه قبل این افراد اوباش به همراه تعدادی دیگر از دوستانشان به یکی از استان‌های شمالی کشور جهت تفریح و خوشگذرانی مسافرت کرده که در نهایت در ویلایی که در شمال کشور اجاره کرده بودند به خاطر برخی مسائل شخصی با یکدیگر درگیر که این اختلاف تا به امروز ادامه و در نهایت منجر به درگیری و تخریب‌های شب گذشته و روز‌های قبل شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر، ابتدا در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بوده، اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات کشف شده و ادله پلیسی به تخریب شبانه شیشه و آینه ۵ دستگاه خودرو که کارشناسان ارزش ریالی خسارت وارده به آن را حدود ۲۰۰ براورد کرده اند، اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه هر ۳ متهم با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند، تاکید کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد فرد یا افرادی خاصی با اقدامات مجرمانه خود نظم عمومی و آسایش مردم را بر هم زنند و به طور قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد می‌کند.

تهیه تریاک از شرق کشور و دپوی آن در جنوب تهران
سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران اظهار کرد: در پی دریافت خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر به تازگی مقادیر متنابهی تریاک از قاچاقچیان مرز‌های شرقی کشور تهیه و با یک دستگاه خودرو به مخفیگاهش در جنوب تهران منتقل کرده است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی افزود: با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و ماموران عملیات این پلیس موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده جنوب پایتخت شناسایی و رفت و آمد‌های متهم را تحت کنترل قرار دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بیان کرد: مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم ادامه یافت تا اینکه در یک عملیات منسجم و مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن محل ۴۱ کیلوگرم تریاک کشف شد. متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.


باشگاه خبرنگاران



بازگشت به ابتدای صفحه
ارسال به دوستان
ارسال نظر
روایت تصویری
نگاه دوم
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

قابل توجه صیانتیون و حامیان محدودکردن پلتفرم های خارجی/ حمله و توهین به دفتر رهبر انقلاب، توسط تندروها در ایتا

آخرین قیمت طلا امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

فیلم/تصویری دیده نشده از حمله نا موفق ریز پرنده ها به تاسیسات اصفهان

عکس/ تمسخر رژیم‌ صهیونیستی توسط کاربران عرب‌ در حاشیه حادثه اصفهان

ویدیو طنز/تصاویر لحظه درگیری پدافند با ریز پرنده رژیم صهیونیستی

بمب‌افکن استراتژیک روسیه سقوط کرد

واکنش سپاه به ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران

امیرعبداللهیان:اگر اسرائیل اقدامی انجام دهد،پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود/ امیدواریم اسرائیل «خطای فاحش قبلی» را تکرار نکند

جوسازی اسرائیل با چند ریزپرنده؛ در اصفهان و تبریز چه خبر بود؟/هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

طنز/ اولین عکس از محل برخورد موشک‌ به پایگاه هشتم شکاری اصفهان

حمله کاری حزب‌الله لبنان به دو پایگاه اسرائیل+جزئیات

حمله جعلی با عکس جعلی!

خسارت سیل به زیرساخت‌های بلوچستان

شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

واکنش صدر اعظم آلمان بر پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران

ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد/ اهدافی در سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرارگرفت

بررسی سرمایه گذاری های اخیر مهدی فضلی/ خیز گلرنگ برای حذف اسنپ، دیجی‌کالا و فیلیمو؟/ جنگ قدرت در اکوسیستم استارتاپی

حذف نام ایران از پسوند رسمی باشگاه استقلال

بانک صادرات ایران در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین بانک کشور

هزینه ارسال پیامک بالا رفت

پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند

بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»

قابل توجه صیانتیون و حامیان محدودکردن پلتفرم های خارجی/ حمله و توهین به دفتر رهبر انقلاب، توسط تندروها در ایتا

گوترش: زمان کاهش تنش فرا رسیده است

توضیحات کاظم صدیقی درخصوص غفلت صورت گرفته در تاسیس موسسه‌ای در ماجرای ازگل/ از خدا استغفار و از مردم عذرخواهی می‌کنم/ توقع دارم به تخلف احتمالی آشنا و غیرآشنا رسیدگی شود

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

ویدیو دلخراش از حمله تروریستی به مسکو/ بیش از 100 کشته تاکنون/ احتمال گروگان گرفته شدن صدها نفر در تالار کنسرت/ روسیه خواستار توضیح آمریکا درباره حمله تروریستی شد 

گفتگوی دو وزیر سابق در خصوص صداوسیما

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

بزرگترین پیشرفت‌های فناوری در سال گذشته چه بود؟

یک باور غلط در ازدواج و چالش‌های زندگی مشترک؛ آیا می‌توان رفتار همسر را تغییر داد؟

عربستان خواستار تصویب قطعنامه ای علیه اسرائیل در شورای امنیت شد

برقراری ارتباط بی‌واسطه در پیام‌رسان‌های داخلی

ارتقای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات و فناوری اطلاعات

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

عاملان حمله تروریستی چابهار از افسران سرویس های آمریکایی و اسرائیلی ها جدا نیستند/ کشوری که تروریست‌ها از خاک آن حمله را آعاز کردند باید پاسخگو باشد

توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت

واکنش صدر اعظم آلمان بر پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران