سردار سلامی/

"ناجا" تبسم زیباترین معانی نظام حاکمیت است/ دست به دست دادن دشمنان برای خدشه به امنیت کشور

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: امروز تمام دشمنان و کشورهای متخاصم دست به دست هم دادند تا امنیت کشور را خدشه‌دار کنند
کد خبر: ۱۷۷۵۸۰
تاریخ انتشار:۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ - 24 October 2020
به گزارش روزپلاس به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرلشکر حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اتفاق هئیت همراه برای تبریک هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی حضور یافت و با سردار "حسین اشتری " فرمانده نیروی انتظامی دیدار و گفت‌وگو کرد. 

روح اعتماد به نیروی انتظامی در ذهن و قلب رهبر انقلاب متجلی است

سلامی در این دیدار اظهار کرد: امسال هفته نیروی انتظامی همراه با پیام بسیار خوب فرمانده معزز کل قوا بود که نشان از شخصیت بالای این سازمان دارد، روح اعتماد و اطمینان به نیروی انتظامی در ذهن و قلب رهبر انقلاب متجلی است و این محصول زحمات و مجاهدتها و تلاشهای طاقت‌فرسای فرماندهان و کارکنان این نیرو و در کنار آن خانواده‌های عزیز آنها است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر و تشکر از سردار "حسین اشتری" فرمانده  با اخلاص، مدیر و مدبر نیروی انتظامی گفت: از اینکه این فرصت را فراهم کردید تا در جمع شما تلاشگران قرار بگیرم، متشکرم همچنین از مجموعه تلاشها و زحمات شبانه‌روزی شما در طول سال که یک لحظه هم چشم برهم نمی‌گذارید و با چشمان باز و با روحیه بالا و نشاط، طراوت، صبر و آرامش تمام مأموریتهای مختلف را اجرا می‌کنید، قدردانم.  

وی تصریح کرد: ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی هیچ انفکاکی بین خود با شما نمی‌بینیم؛ همه ما پاسداران انقلاب اسلامی هستیم اگر چه در دو سازمان جدا قرار گرفته‌ایم اما قلبهای ما با هم است.

رای توفیقات همدیگر دعا می‌کنیم

سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دشمنان زیادی دارد، عنوان کرد: ما برادران واقعی هستیم که کارکردن کوچکترین تعامل ما است؛ ما برای هم ایثار می‌کنیم و برای یکدیگر می‌میریم و به دنبال این نیستیم که کارها را برای خودمان و به اسم خودمان کنیم، ما برای توفیقات همدیگر دعا می‌کنیم و به خود می‌بالیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همه ملت ایران در مقاطعی از سال مثل نوروز و اعیاد مختلف در کنار خانواده‌های خود در آرامش هستند اما شما در همان لحظات به دور از خانواده در جاده‌ها، مرزها و بیابانها در حال خدمت هستید فقط برای اینکه مردم ما در امنیت و آرامش باشند.

وی ادامه داد: بنده به صورت ویژه از خانواده‌های شما که نقش اساسی در پشتیبانی از کارهای شما را دارند تقدیر و تشکر می‌کنم، قطعاً همه مردم ایران می‌دانند که خانواده‌های شما خانواده‌هایی پاک، نجیب و مظلوم هستند.

نیروی انتظامی تبسم زیباترین معانی نظام حاکمیت است

سلامی با بیان اینکه نیروی انتظامی تجسم زیباترین معانی نظام حاکمیت است، متذکر شد: هر نظامی با معانی خوب مثل نظم، عدالت، طهارت، اخلاق، آرامش، عزت و اقتدار خود را معرفی می‌کند که نیروی انتظامی ما تجلی همه این معانی است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به طور مثال عدالت منصوب به قوه قضائیه است اما اگر امتدادی به عنوان نیروی انتظامی وجود نداشته باشد این عدالت محقق نمی‌شود همچنین امنیت، یک معنای دیگری است که وظایف دولتها است اما مجری این امنیت، نیروی انتظامی است.

دست به دست دادن دشمنان و و کشورهای متخاصم برای خدشه به امنیت کشور

وی یادآور شد: امروز تمام دشمنان و کشورهای متخاصم دست به دست هم دادند تا امنیت کشور را خدشه‌دار کنند اما تلاش و زحمات شما موجب شده تا امروز کشور ما در برون مرزها توسط پلیس بین‌الملل و در مرزها توسط پلیس مرزبانی و در داخل توسط سایر عوامل انتظامی، آگاهی، فتا، راهور، پلیس راه کشور و پلیس مبارزه با مواد مخدر از یک امنیت مطلوب برخوردار باشد.

سلامی با بیان اینکه "اگر یک روز پلیس نباشد چه اتفاقی خواهد افتاد" اظهار کرد: پلیس که نباشد هیچ چیزی بر سر جای خود نخواهد بود؛ بودن شما مساوی با خیلی از هنجارها است، هر جا که نور است خطایی نیست بلکه خطا و ناهنجاری مربوط به تاریکی است، پلیس چتر امنیت، آرامش و اعتماد عمومی است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به عقیده من شغل پلیسی پیچیده‌ترین شغل دنیا است چون با تمام ابعاد اجتماعی و روانی زندگی مردم جامعه سروکار دارد، پلیس باید یک روان‌شناس و یک جامعه‌شناس قوی باشد چرا که شناخت انسان یک هنر است که باید پلیس ما به آن مسلط باشد.

باید بر قلب مردم حاکم شد

وی با اشاره به اینکه جامعه امروز را نمی‌شود دستوری اداره کرد، گفت: باید بر قلب مردم حاکم شد؛ نقش هدایت‌گرانه در کنار مهربانی و اقتدار کار بسیار سختی است، از شخصیت ظاهری پلیس تا تجهیزات، فضای فیزیکی کار، فن بیان، فن ارتباط اجتماعی و نفوذ کلام مسائل مهمی است که امروز الحمدالله پلیس ما همه آنها را دارا است و امروز پلیس با مردم یک برخورد اقناعی دارد.

سلامی افزود: انصافاً اقدامات شما بسیار خوب است و این اقدامات باید منعکس شود و مردم از آنها مطلع شوند.

برخورد پلیس با اوباش بسیار پسندیده و مورد قبول مردم بود

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی درگاه اعتماد به نظام است، خاطرنشان کرد: برخورد شما با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم عمومی بسیار پسندیده و مورد قبول مردم بود که باید با هوشیاری، هوشمندی و برخورد مقتدرانه با مجرمان ضمن رعایت حقوق آنها ادامه یابد.

وی عنوان کرد: هوشیاری و هوشمندی شما در فکر و تدبیر و در تجهیزات بسیار خوب است؛ هوش انسانی و هوش تجهیزاتی، حاصلش باید یک پلیس مقتدر و مهربان باشد.

سلامی با اشاره به رفتارهای خوب پلیس تصریح کرد: هیچ وقت این رفتار خوب در ذهن مردم پاک نمی‌شود و توسط آنها بازگو خواهد شد، نقشهای حمایتی شما غوغا می‌کند و در کنار این نقشها برخورد مقتدرانه با مجرمان بسیار مهم است.

نگاه مردم نسبت به نیروی انتظامی یک نگاه متعالی است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نگاه مردم به نیروی انتظامی یک نگاه متعالی است، افزود: امروز نیروی انتظامی طعم مردم‌داری، عزت، اقتدار، آرامش، مهربانی و مردم‌داری دارد؛ مردم شما را دوست دارند چون برای آنها فداکاری می‌کنید و مردم قدردان و دعاگوی شما هستند.

وی خاطرنشان کرد: صبر و حلم برای شما بسیار مهم است؛ کسی که زیاد کار می‌کند، زیاد هم مورد انتقاد است اما باید صبور باشید، امروز نیروی انتظامی ما به درجه بالایی از کفایت و رشد رسیده و نیروی رشیدی است که همه به آن افتخار می‌کنیم.

سلامی با بیان اینکه اقدامات رسانه‌ای نیروی انتظامی مخصوصاً در صدا و سیما بسیار ارزشمند است، گفت: الحمدالله نیروی انتظامی از رشد بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف برخوردار است که این کارها باید به مردم معرفی و انعکاس داده شوند.



بازگشت به ابتدای صفحه
ارسال به دوستان
ارسال نظر
روایت تصویری
نگاه دوم
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

هزینه ارسال پیامک بالا رفت

اطلاعیه مهم بانک مرکزی/ سقف تراکنش‌های بانکی تغییر کرد + جزییات

دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور

رسانه عبری: سقوط بورس اسرائیل و شیکل بعد از عملیات سپاه

حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها

فرمول تعیین نرخ ارز مشخص شد/ توصیه فوری بانک مرکزی به خریداران طلا و ارز

کوچکترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخی سهمگین علیه همه عاملان مواجه خواهدشد/ضرورت اتخاذ اقدامات بازدارنده در برابر تداوم جنایات اسرائیل

درخواست رژیم صهیونیستی از ۳۲ کشور برای تحریم ایران/ تموم شد؟ خیلی تاثیرگذار بود!

گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی

مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم/تنش‌های اخیر برفعالیت آژانس اثر نداشت

جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی

چرا سکه در مرکز مبادله به نرخ حاشیه بازار حراج می‌شود؟

در سایه ناکارآمدی شورای امنیت گزینه‌ای جز تنبیه رژیم صهیونیستی باقی نمانده بود

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد/ اهدافی در سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرارگرفت

بانک صادرات ایران در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین بانک کشور

تماس تلفنی اردوغان با رئیسی و تبریک عید فطر

چین از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت می‌کند

پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند

حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی

هزینه ارسال پیامک بالا رفت

یحیی؛ بمب در آستانه انفجار/ قرارداد با گل محمدی برای جنگ با پرسپولیس و استقلال

گوترش: زمان کاهش تنش فرا رسیده است

نیروهای مسلح ایران تا پای جان ایستاده‌اند/ به دولت تروریستی امریکا هشدار داده می‌شود هرگونه ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌ای در پی دارد

هفدهمین حراج شمش طلا با سهمیه ۳ قطعه برای هر نفر و با همان شرایط قبلی

توضیحات کاظم صدیقی درخصوص غفلت صورت گرفته در تاسیس موسسه‌ای در ماجرای ازگل/ از خدا استغفار و از مردم عذرخواهی می‌کنم/ توقع دارم به تخلف احتمالی آشنا و غیرآشنا رسیدگی شود

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

ویدیو دلخراش از حمله تروریستی به مسکو/ بیش از 100 کشته تاکنون/ احتمال گروگان گرفته شدن صدها نفر در تالار کنسرت/ روسیه خواستار توضیح آمریکا درباره حمله تروریستی شد 

گفتگوی دو وزیر سابق در خصوص صداوسیما

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

بزرگترین پیشرفت‌های فناوری در سال گذشته چه بود؟

عربستان خواستار تصویب قطعنامه ای علیه اسرائیل در شورای امنیت شد

یک باور غلط در ازدواج و چالش‌های زندگی مشترک؛ آیا می‌توان رفتار همسر را تغییر داد؟

عاملان حمله تروریستی چابهار از افسران سرویس های آمریکایی و اسرائیلی ها جدا نیستند/ کشوری که تروریست‌ها از خاک آن حمله را آعاز کردند باید پاسخگو باشد

برقراری ارتباط بی‌واسطه در پیام‌رسان‌های داخلی

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

ارتقای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات و فناوری اطلاعات

هشدار نوروزی پلیس فتا: WiFi رایگان ترفند مجرمان سايبری است

تراژدی یکتا ناصر در شب عید/ مشکل خانوادگی و گریه های خانم بازیگر