بانک سرمایه در اندیشه حفظ سرمایه های انسانی در تندباد «کرونا»

بیماری های عفونی و غیرعفونی از سالهای دور در همه جهان رخ می داد و ویروس کووید ۱۹ قطعا آخرین نیست فراگیر در عصر تکنولوژی های نوین در سطح جهانی است که علاوه بر در معرض خطر قراردادن سلامت جامعه جهانی به اقتصاد کشورها نیز لطمات فراوانی وارده کرده است.
کد خبر: ۱۵۶۶۳۵
تاریخ انتشار:۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ - 20 April 2020
به گزارش روزپلاس؛ ارائه راهکارهایی برای تامین سلامت بیشتر مردم و قطع کردن زنجیره شیوع سریع و گسترده این بیماری از جمله پارامترهایی است که ایران نیز به طور جدی به آن پرداخته و تمام سازمانهای حقوقی و حقیقی نیز به دنبال عملیاتی کردن آن هستند.

قرنطینه خانگی ، تنها و آخرین فرصت حذف کرونا

با توجه به سرعت شیوع و گستردگی انتقال بیماری کرونا در ایران، در حال حاضر تنها «قرنطینه خانگی» بعنوان تنها و شاید آخرین راهکار در شرایط نسبتاَ عادی اعلام شده است که فقط با همکاری جدی مردم می تواند این میهمان ناخوانده را بدون میزبان گذاشته و از مرزهای کشورمان خارج و نابود سازد.

بانک سرمایه نیز با وجود مراجعه مخاطبان بسیار به شکل حضوری،  در صدد این بوده است که علاوه بر حفظ ایمنی کارکنان خود، در پروسه اجرای طرح «قرنطینه خانگی» و پاره کردن زنجیره انتقال «کرونا» نقشی جدی ایفاء کند.

در این راستا حضور نوبتی کارکنان بانک در محل شعب،  در اختیار گذاشتن تجهیزات مراقبتی مانند ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و ... برای کارکنان و ... از جمله اقدامات اولیه‌ای بود که بانک نسبت به اجرای آن اهتمام ورزید.

فراهم آوردن بستری جهت انجام عملیات بانکی از طریق برنامه های موبایلی و دیجیتالی و.... نیز از موارد دیگری به شمار می آید که بانک سرمایه با بهره گیری از جدیدترین پتانسیلهای نوین بانکداری نوین نسبت به آن اقدام ورزید تا زمینه انتقال ویروس کرونا به دلیل نیاز به خروج مردم از منزل جهت انجام عملیات بانکی را کاهش دهد.ممنوعیت تبادل وجوه نقد در بانک سرمایه

افزایش سقف انتقال وجوه نقد به ۵۰ میلیون ریال در شبانه روز

تبادل وجه نقد و انتقال سریع ویروس کرونا از این طریق،  یکی از مواردی است که از سوی ستاد مبارزه با کرونا در بسیاری از اماکن ممنوع اعلام شد.

 بانک سرمایه نیز در در راستای اجرای این پروتکل از رد و بدل کردن وجوه نقد در شعب خود خودداری کرده و با هدف  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب بانک، سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها را از مبلغ 30 میلیون ریال در هر شبانه‌روز به مبلغ 50 میلیون ریال (با سقف هر تراکنش 30 میلیون ریال)، و سقف برداشت نقدی درون بانکی را نیز از 2 میلیون ریال به 5 میلیون ریال افزایش داده است.

تمدید خودکار کارتهای بانکی منقضی شده بدون نیاز به مراجعه حضوری

این بانک در اقدامی دیگر، کارت‌های نقدی که انتهای اسفند سال 1398 منقضی می‌شوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعب، تا 31 خرداد سال 1399 به‌طور خودکار تمدید کرده و تاریخ انقضای جدید به‌صورت پیامک برای مشتریان ارسال می‌گردد. مشتریانی که تاریخ انقضای کارت آنها به‌صورت خودکار تمدید شده‌است، باید در تراکنش‌های اینترنتی به جای ثبت تاریخ انقضای درج شده بر روی کارت، تاریخ انقضای جدید (۳۱ خرداد سال ۱۳۹۹) را در درگاه‌های پرداخت غیرحضوری وارد کنند.

تلاشگران نظام بانکی، شهدای جبهه مقابله با « کرونا»

حضور فعال پزشکان،‌ پرستاران و ... در جبهه مقابله با کرونا در روزهای اخیر که جان بسیاری از هموطن عزیزمان را با خطر مواجهه ساخته است،  زبان تقدیر و سپاس همگان از این عزیزان را ناتوان ساخته است.

در این میان، تلاشگران بانکی نیز از جمله افرادی هستند که به ویژه در روزهای پایانی سال با حضور در شعب بانکی در مواجهه با مراجعین، احتمال شیوع این بیماری در بین آنها افزایش یافته و متاسفانه تعدادی از این عزیزان از بین ما رفتند.

فرج اله قدمی، مدیرعامل بانک سرمایه، ضمن تقدیر از کلیه پرسنل و تلاشگران نظام بانکی، از ضایعه تاسف‌بار درگذشت تنی چند از همکاران بانکی در حین خدمت به مردم را به خانواده این عزیزان تسلیت گفته و ابراز امیدواری کرد تا در پرتو عنایت حق تعالی و مجاهدت های بی نظیر کادر درمانی کشور و رعایت جدی توصیه های بهداشتی از سوی یکایک هم وطنان ارجمند، به زودی شاهد ریشه کنی این بیماری از میهن عزیزمان باشیم.

«کرونا» فرصتی برای تبدیل توانمندی های بالقوه به بالفعل

شاید سایه سنگین «کرونا» در عین ایجاد مزاحمت برای فعالیتهای روزمره و اخلال در روند حرکت چرخ اقتصادی کشور، فرصتی باشد برای بهره گیری از خدمات الکترونیکی و عصر دیجیتال و به روز کردن داشته های خود در این زمینه تا بتوانیم پتانسیل های نهفته خود را به مرحله بالقوه برسانیم و فرصت اتصال مردم به شبکه های ارتباطی مشترک را ملموس تر سازیم و با حضور کمتر در مراکز دولتی و غیردولتی مشکلاتی چون آلودگی هوا، ترافیک، زیادی مصرف سوخت و ... را رفع کنیم.

توسعه مفاهیمی چون «سلامت الکترونیکی»، «آموزش از راه دور»، « خدمات الکترونیکی» و ... شاید رهآورد «کرونایی» باشد که به راحتی می توانیم آن را با در خانه ماندن و قرنطینه خانگی و از بین بردن حلقه های اتصال به زانو درآوریم و توسعه خدمات الکترونیکی و استفاده از قابلیتهای نهفته کشور را به یادگار از این دوران نزد خود باقی نگاه داریم.

گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره 4373-021 در تمامی ساعات شبانه روز و کلیه روزهای هفته آماده پاسخگوی به مشتریان ارجمند در این زمینه هستند.
بازگشت به ابتدای صفحه
ارسال به دوستان
ارسال نظر
روایت تصویری
نگاه دوم
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدها

حذف نام ایران از پسوند رسمی باشگاه استقلال

پس از پیروزی نظامی نوبت به جنگ روایت‌ها رسیده/ عملیات وعده‌صادق قدت نظامی ایران را اثبات کرد/ اقشار مختلف مردم را به تقویت سواد رسانه‌ای توصیه میکنم

رئیسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت/کشورهای منطقه می‌توانند به نیروی‌های مسلح ما اتکا کند

تحقق عدالت فرهنگی با جدیت دنبال می‌شود/ سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد

بررسی بزرگ‌ترین شکست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در 7 ماه گذشته در صحنه‌های کلان/ نتانیاهو؛ آقای شکست

خشم زلنسکی از تفاوت برخورد غرب با اسرائیل

جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت

بارسا مقابل پاری‌سن‌ژرمن تحقیر شد و از لیگ قهرمانان کنار رفت / ماجراجویی دورتمند با غلبه براتلتیکو ادامه دارد

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از تیم های کشتی فرنگی و آزاد صمیمانه تشکر کردند

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

با وجود بارندگی ها هنوز برخی مناطق کشور در حالت بحرانی قرار دارند/ ساخت ۹سد در جنوب کشور برنامه ریزی شده است

چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ امشب شارژ می‌شود

توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد/ اهدافی در سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرارگرفت

حذف نام ایران از پسوند رسمی باشگاه استقلال

بانک صادرات ایران در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین بانک کشور

چین از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت می‌کند

پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند

هزینه ارسال پیامک بالا رفت

تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»

گوترش: زمان کاهش تنش فرا رسیده است

نیروهای مسلح ایران تا پای جان ایستاده‌اند/ به دولت تروریستی امریکا هشدار داده می‌شود هرگونه ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌ای در پی دارد

هاآرتص راز فرار ارتش اسرائیل از جنوب غزه را افشا کرد

حجاب استایلی که یک شبه با شاهدان مجازی محرم شد! / ناگهان پرده برافتاد

توضیحات کاظم صدیقی درخصوص غفلت صورت گرفته در تاسیس موسسه‌ای در ماجرای ازگل/ از خدا استغفار و از مردم عذرخواهی می‌کنم/ توقع دارم به تخلف احتمالی آشنا و غیرآشنا رسیدگی شود

زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن

ویدیو دلخراش از حمله تروریستی به مسکو/ بیش از 100 کشته تاکنون/ احتمال گروگان گرفته شدن صدها نفر در تالار کنسرت/ روسیه خواستار توضیح آمریکا درباره حمله تروریستی شد 

گفتگوی دو وزیر سابق در خصوص صداوسیما

مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

بزرگترین پیشرفت‌های فناوری در سال گذشته چه بود؟

یک باور غلط در ازدواج و چالش‌های زندگی مشترک؛ آیا می‌توان رفتار همسر را تغییر داد؟

عربستان خواستار تصویب قطعنامه ای علیه اسرائیل در شورای امنیت شد

وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت!

برقراری ارتباط بی‌واسطه در پیام‌رسان‌های داخلی

عاملان حمله تروریستی چابهار از افسران سرویس های آمریکایی و اسرائیلی ها جدا نیستند/ کشوری که تروریست‌ها از خاک آن حمله را آعاز کردند باید پاسخگو باشد

ارتقای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات و فناوری اطلاعات

توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت

تراژدی یکتا ناصر در شب عید/ مشکل خانوادگی و گریه های خانم بازیگر